Live Your Dreams - Del 23



"Vill du va med och spela?" frågade Gabe och log mot mig. "Ja visst!" sa jag och log tillbaks. "Då blir det jag, Felix och du Jasmine i ett lag och Lexi, Nick och Gabe"  sa Edward och log mot oss. Vi gick och ställde oss på varsin sida nätet. "Hoppas du inte har kvar dina volleyboll 'talanger' från Miami. Jag vet inte om man kan kalla det talanger faktis" sa Felix och skratta.
Efter några timmar med Edward,Felix, Gabe, Nick och Lexi så hade jag bytt nummer med de.
När jag kom hem gick jag upp på mitt badrum. Jag drog av mina kläder och bikinin och hoppa in i duschen, jag duscha ganska länge och tvätta håret efter saltvattnet.
När jag hoppa ur duschen tog jag som vanligt en handduk runt om mig. Jag gick in i mitt rum och såg min mobil lysa så jag måste ha fått ett sms. Jag gick fram och tog upp mobilen och satte mig i sängen och läste smset. "Hey Shawty lust att ses? typ resturang, det var ett tag sen! Haha ;)" Jag log för mig själv och tänkte igenom vad jag skulle svara och skrev ner det. "Hey Bieber, självklart det tackar man inte nej till! Jo jättelänge sen ;P" Skrev jag tillbaks och gick in i min WIC. Jag valde en enkel mörkblå klänning, jag drog på den och satte på ett halsband. Jag satte mig i stolen vid min spegel och börja torka håret. Jag såg mobilen blinka till igen och gick fram och den. "Bra! plockar upp dig om 1 timma". Jag valde att inte svara utan torka färdigt håret och locka det lätt, när lockarna föll ner perfekt och rama in mitt ansikte börja sminka mig. Inte mycket, jag är inte en sån tjej. Lite maskara och läppglans, funkar alltid.
Jag gick ner och satte mig bredvid Jream som titta på nåt på Disney Channel bara för att fördröja tiden. "Längesen man sett dig" sa Jream och titta på mig. "Ja haha var har du varit?" "Hos mormor om du inte minns" sa han och börja skratta över min minn säkert. "Har du varit hos mormor?" undra jag förvånat. "Ja sego!" sa han och skratta. "Men hur har du.. eller har hon varit här eller? Jag tror knappast du flög till Atlanta för att träffa mormor" sa jag och skratta. "Jupp hon var här i närheten" sa han och log. Det plinga på dörren och jag reste mig upp. "Mamma jag åker iväg med Justin, kommer hem i kväll!" ropa jag när jag satte på mig mina skor. "Okej!" hörde jag uppifrån. Jag öppna dörren och såg en väldigt snygg kille. "Hej Justin" sa jag och krama honom. "Hej Jaz!" sa han och pussa mig på kinden.
"Vart ska vi?" fråga jag när vi gick mot bilen. "Överraskning" sa han och log ett mystiskt/gulligt leendé. Jag log tillbaks och han öppna passagerar dörren till mig. "Aww tack Justin" sa jag och klev in. Han hoppa in i förarsättet och starta bilen. Det hade hunnit blivit mörkt ute och det var väldigt mysigt att sitta där i bilen med Justin. Vi prata om allt mellan himmel och jord när vi kom fram till samtalsämnet touren. "Vart ska vi först?" frågade jag och log. "Först ska vi ha en veckas semester i Hawaii och sedan typ två konserter och sedan ska vi till Karibien om du fortfarande vill följa med då" sa han och log till mig. "Om inte jag skulle följt med vem skulle då sjunga overboard och vara förband?" undra jag. "Selena Gomez kanske eller Jessica Jarrell, fast Jessica följde med på förra touren så kanske inte hon" sa han och log. "Okej" log jag och såg att vi stanna utanför en biosalong. "Justin vad ska vi göra här?" undra jag och log mot honom. Han svara inte men han log ett gulligt leendé. Han hoppa ur bilen och sprang runt för att öppna min dörr, en riktig gentleman! När vi kom in var det helt tommt. "Justin har du hyrt en hel biosalong?" sa jag chockat. "Japp för din skull" sa han och la arman om mig. Han ledde mig in i en salong och jag såg bara ett bord inne i biosalongen med levande ljus och rosor. "Aww Justin du hade inte behövt!" sa jag och kysste hans kind. "Men jag ville" sa han och krama om mig. Jag kände mig så trygg i hans famn, varmt och mysigt. "Kom med här" sa han och ledde bort mig till bordet. Han drog ut en stol till mig och jag satte mig ner och log mot honom. Efter ett tag av tystnad av att vi åt så bröt Justin den. "Jasmine jag gillar dig" sa han. Jag blev chockad och satte vattnet jag hade i munnen i halsen. Jag hosta lite och titta upp på Justin. "Jag gillar dig med" sa jag och log. "Du är speciel" sa han och ladde till "På ett väldigt bra sätt" sa han och la sin hand på min över bordet. "Du med Justin" sa jag. Efter en stunds snack gick vi och satte oss i de största stolarna i salongen. "Vilken film är det?" frågade jag och log mot Justin. "Titanic" sa han och log romantiskt. "Åhh jag har inte sett det på hur länge som helst!" sa jag och log stort. När halva filmen hade gått så kände jag att Justin titta mer på mig än på filmen. Jag titta upp på honom och han log mot mig, jag log tillbaks och hans huvud börja närma sig mitt. Bara några millimeters mellan rum så stanna vi upp och titta varandra i ögonen och sedan så möttes våra läppar i den perfekta kyssen.


Kommentarer
Postat av: novell.blogg.se

Gillar du att läsa noveller? =)

2011-11-25 @ 07:23:50
URL: http://novell.blogg.se/
Postat av: Isabelle<3

Hej, vilken fin blogg du har!

Hur har din helg vart?

2011-11-28 @ 14:11:49
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: Nea <3

Skiita bra!!!! :D<3

2011-12-02 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0