Live your dreams - Del 19

"Hej Jawi!" sa jag och krama henne lite så där konstigt efter som jag satt i baksättet och hon körde ://."Hey Jaz!" sa hon."Hej jag är Jasmine!" sa jag och skaka Dionne's hand."Hej jag är Dionne!" sa hon glatt och log ett söt leende.

Dionne

"Så vems fest är det?" sa jag och log. "Natalie's!" sa hon och log.
"Aha okey!" sa jag glatt.
"Så hur gammal är du Dionne?" sa jag och log mot henne.
"15 men jag fyller 16 1 februari" sa hon glatt.
"Hoppas man är bjuden på din sweet 16 haha!". "Klart du är!" sa hon och skratta.
Hela vägen dit skratta vi och prata om allt mellan himmel och jord.
"Framme!" ropa Jawi och stanna bilen på en fullpropad uppfart till Nath's hus.
Jag och Dionne hoppa till, "Skrik inte!" sa jag och vi skratta.
Vi gick ur bilen och upp till huset. Vi gick in genom den öppna dörren för det stog folk utanför och rökte och hångla.. "HEY!" ropa Nath för att överrösta musiken. Hon hoppa på oss och krama oss.
"Gissa vem som är här!" ropa Nath i mitt öra så jag skulle höra.
"Vem?" ropa jag tillbaks.
"Justin!" ropa hon och flinna mot mig.
Jag bara skratta åt henne.
Jag märkte att Jawi och Dionne redan hade gått iväg.
"Här!" ropa Nath och gav mig en röd plastmugg med någon hemmagjord drink/sprit i.
Jag gick in i folkmassan.
5 minuter senare knacka någon på min axel. Jag vände mig om och såg Justin's bländande leende.
"Hej!" ropa han. "Hej!" ropa jag tillbaks och log.
20 minuter senare satt jag i Justin's knä i en soffa. Jag hade säkert druckit 10 såna där muggar!
Justin satt och lekte med mitt hår.
Jag satt och lekte med hennes hår. Hon var så vacker! Jag kysste henne i hennes nacke och hon röss till och fnittra. Hon kysste mig i min nacke och jag är väldigt svag för det!
Jag la min hand på hennes lår. Vi satt kvar så och jag viska saker i hennes öra och hon fnittra och rodna.
Jag kysste hennes hals och gick sakta upp till läpparna. Hon kysste mig tillbaks och la sin arm runt min nacke. Jag log mot hennes läppar. "Le inte, kyss mig!" viska hon i mitt öra.
¨
*
Jag tittade på klockan och såg att den var 01:43. Jag hade haft Jasmine vid min sida hela tiden, vi har dansat, druckit, och kysst varandra imprinsit (?) hela kvällen.
Just nu är hon på toa, jag står utanför och väntar på henne.
"Klar!" sa hon och krama mig bakifrån. "Det var på tiden" sa jag och flinna mot henne. "Jag var borta i 1 minut haha!" sa hon och kysste mig på halsen.
"Ska vi åka?" fråga jag och kysste hennes hals.
"Får jag följa med dig då?" fråga hon och titta osäkert upp på mig.
"Självklart!" sa jag och log mot henne. "Jag måste bara säga till Jawi!" sa hon och kysste mig innan hon gick iväg för att säga till Jawi.
Jag gick ut till bilen och messa med Ryan.
Jag hitta Jawi vid baren med Dionne.
"Jag ska gå nu!" sa jag och krama om Jawi sen Dionne.
"Okey vill du ha skjus?" fråga hon. "Nä jag följer med Justin" log jag.
"Haha ha mysigt!"
Jag gick ut och såg Justin's svarta Range Rover. Jag gick dit och hoppa in i bilen.
"Hey again" flinna jag.
"Hello" sa han och kysste mig.
Han starta bilen och börja köra.
Efter 20 minuter kom vi fram till hans hotell.
Vi gick in och gick till hissen.
Han klicka på våning 7 och vi börja röra oss uppåt.
Jag kände Justin's armar slingra sig runt mig och han kysste mig i nacken.
Hissen stanna och vi gick ut. Vi gick fram till rum 617, han låste upp och vi gick in.
"Har du eget hotellrum?" fråga jag medans jag tog av mig mina klackar.
"Jupp, vill ju ha lite privat tid" sa han och log mot mig.
Jag gick fram till honom och kysste hans hals, jag fortsatte upp till hans mun och kyssen övergick till intensivt hångel.
Han backa bak mot soffan och vi trilla ner i den.
Jag hamna över honom.
*
Vi låg och myste hela tiden när vi va vakna sen somna vi i Justin's mysiga säng.

Här va del 19 då!
Hoppas ni gilla och glöm inte att kommentera för mer! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Melmi'

Hej !! Du får gärna läsa www.biebsordie.blogg.se för doms läsaree går neråt . och den är jätte bra, jag lovar deet. dom är bara på del 13 i doms grymma novell . snälla hjälp mig/oss att sprida vidare den. vill inte att dom lägger ner den !!!!

2011-10-24 @ 16:23:08
Postat av: Nea Bieber

Skiiiiita bra!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-28 @ 18:04:54
Postat av: liiz

Meer:)

2011-10-29 @ 14:04:59
Postat av: liiz

När kommer det mer?

2011-10-30 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0