Live your dreams - Del 20

Han backa bak mot soffan och vi trilla ner i den.
Jag hamna över honom.
*
Vi låg och myste hela tiden när vi va vakna sen somna vi i Justin's mysiga säng.

En vecka senare
"Awsome Jasmine, du var jätteduktig idag!" sa Jennifer.
Vi va i studion och hade precis spelat in videon till Serious, som vi var lite sena med.
Jag kunde inte sluta tänka på Justin.
Asså jag och Justin Bieber har nåt tillsammans! Det känns overkligt. Men jag vet ju fortfarande inte om han vill vara tillsammans med mig eller bara ha mig där? Jag har ju inte träffat honom igen efter den där kvällen hemma hos honom.
"Tack Jenni!" sa jag och krama om henne.
"Är jag fri att åka nu?" fråga jag och log mot henne medans jag drog på mig min rosa skinjacka jag fick behålla efter videon.
"Ja det är du väl! Glöm inte att vi åker om 2 veckor till Hawaii med Justin's crew och ditt!" sa hon och log stort.
"Hur skulle jag kunna glöma det!" sa jag glatt och drog min väska över axeln.
Jag krama om alla och sa att vi skulle ses om 2 veckor.
Jag börja gå därifrån och tog upp min mobil ur min byxficka.
Ett nytt medelande från "Bieber♥", jag log åt vad han hade döpt sig själv till på min mobil.
Jag låste upp mobilen och läste, "Hey Shawty, undra om du skulle vilja hänga med mig idag, typ filmkväll?:)"
Jag log för mig själv och satte mig i bilen och börja skriva ett sms innan jag körde iväg.
"Hey Biebs! Självklart tackar man ja! Ska jag komma till dej nu? Sitter ändå i bilen:)".
Jag vänta på att få ett svar så jag visste om jag skulle hem eller ej.
Mobilen plinga till och jag titta på skärmen.
"Ja du kan komma till mej på en gång!:)" Jag la ner mobilen och starta bilen och körde iväg.
Efter 25 minuter kom jag till hotelet, eftersom det var bilkö.
Jag gick in på hotellet och ringde Justin.
"Hey JB här!" svarade han.
"Haha hey Bieber! Jag minns inte vilket rum du har!" sa jag.
"Haha, det är rum 617 våning 7!" sa han och skratta.
"Okej ses snart" sa jag och la på.
Jag småsprang mot hissarna. En säkerhets vakt tittade strängt på mig, jag bara skratta och gick snabbt till hissen.
Hissen plinga till på 7 våningen och jag klev ur, jag sprang till dörr 617 och knacka. I samma sekund öppnades dörren av en glad Justin.
"Hej Jaz!" sa han och krama om mig och kysste mig på pannan.
"Hey Biebz!"

Jag kastade ihop ett litet mennings löst kappitel nu ikväll! Jag är grymt trött klockan är faktiskt 01:20!
Men glöm inte att kommentera för mer!♥

Kommentarer
Postat av: liiz

Meer:)

2011-10-31 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0