Live your dreams - Del 13

"Jasmine.. I will keep that name in my tought"
Sa han och på något sätt värmdes det..

Efter middagen så skulle jag åka hem.
"Bye Jasmine" sa Jinsu och log.
"Bye" sa jag och log tillbaks.
"Thanks for the fact that you could help mig" sa Natalie och log glatt.
"Its was just funny" skratta jag.
"Seya tomorrow Jaz!" sa Nath
"Yeah seya Nath!"
Jag hoppa in i bilen och körde iväg, efter ett tag så var jag framme.
"Hello?" ropade jag när jag klev in i huset.
"Hey Jazzy we are in the living room!" ropade mamma.
"Hey" sa jag och la mig i en fotölj.
de tittade på nån polis-serie, de sänkte.
"Are you exitet for tomorrow?" frågade pappa.
"Hell yeah!" sa jag och satte mig upp.
"But I have to sleep now" sa jag och reste mig upp.
"Goodnight!" sa mamma och pappa i mun på varandra.
Jag gick upp på mitt rum och grepa tag i handduken, hoppa in i duschen och somna sedan i min sköna säng.
BEEP...BEEP...BEEEEP!
Jag vakna av min irriterande väckar klocka som peep precis vid mitt öra.
Jag titta upp och såg Jream stå och han höll väckarklockan precis över mitt huvud..
"OUT!" skrek jag.
"HAHA!" han sprang ut som en raket och skrattade.
"God.." mumlade jag och drog handen genom mitt hår. Jag tittade på klockan och det stog 06:00
omg..Men vad gör man inte för sin kariär..
Jag hoppa ur sängen.. eller snarrare tvingade mig själv upp.
Jag hoppa in i duschen för att vakna, där stog jag i kanska 5 minuter.
Jag drog runt handduken och gick in i mitt rum.
Jag plocka ut en vit T-shirt och ett par ljusblå jeans, jag torka håret snabbt med min hårfön och platta det snabbt. Jag sminka mig inte för det gjorde de i studion.
Jag gick ner till mamma, pappa och Jream som satt och åt.
"Don't ever do that again!" sa jag och syfta på det Jream gjort.
"Hehe sorry.."  sa han och flinna.
"Goodmorning sunshine are you exitet for today" sa mamma.
"Goodmorning mom! yeah totally!"
Good, I have made breakfast to you, its standing on the bench" sa mamma.
"Okey thanks" jag gick och tog den, det var en frukt smootie och en macka.
Jag satte mig ner och åt upp den medan jag lysna på Jream som försökte övertala pappa att han skulle få en Iphone.
Jag bara skratta hela tiden. Jream slängde irreterande blickar på mig hela tiden.
"But Jasmine have one! Its not fair!"
"Yeah but she is 16 and you are 10" sa pappa och skratta.
Och så höll det på tills jag var klar, jag satte på mig ett par varma svarta pumps och en grå halsduk.
"Mom are you coming!" sa jag.
"Oh yes I'm ready now!" sa mamma och drog på sig ett par svarta skin stövlar och en svart jacka.
"Bye dad Bye Jream!" ropa jag.
"Bye goodluck!" ropa de.
Vi gick ut till mammas bil och starta den.
Vi börja köra mot bowling hallen.
"How did it go yesterday, in the studio?" frågade mamma.
"Great! We playd in Serious it was awsome!" sa jag.
"Thats great!".
Efter 25 minuter var vi framme.
Vi klev ur bilen och gick in i bowlinghallen.
När vi gick in såg jag Justin och hans team springa runt och goofa sig.
Jag såg en grupp tjejer också som stog och titta på killarna och skratta.
Scooter kom fram till oss och skaka mamma's hand.
"it's so nice to have you here!" sa han och log mot mig.
"The pleasure is on my side haha!" sa jag.
"Haha maybe that" sa han och skratta.
"Come here Jasmine" sa scooter och jag följde efter.
"This is Jasmine the 'Baby' in the video" ropade Scooter och allas blickar vände sig till mig.
Där stog jag utstirrad tills jag såg Justin, han log glatt och sprang fram till mig med killarna bakom sig.
"Hey Jaz!" sa han och krama mig.
"Hey!" sa jag glatt och krama tillbaks.
"So this is my backround dancers in the video" sa Justin och syfta på alla killar bakom honom.
"Hey" sa jag och log mot de.
"Come here!" sa Justin.
Vi gick bort till alla tjejer och där stog Natalie.
"Hey Jazzy!" sa hon glatt och krama mig hårt.
"Haha exitet or what!" sa jag och skratta.
"Yeah!"
"Hey my name is Octy!" sa en mörk gullig tjej och krama mig.
"Hey Octy" sa jag och krama tillbaks.
"Everybody thats going to be in the video go to the make up studio.
Jag följde med tjejerna dit och satte mig på en stol där det stog "Jasmine V" på.
Jag satte mig bredvid Justin som satt i sin stol.
"Hey my name is Carin, I'm going to dress you and Justin today, and do your make up and hair.
"Okey hey" sa jag och log.
"Serious do I have to ware make up!?" sa Justin till kvinnan som sminka henne.
"Sorry Justin but yes" sa hon.
"Haha dont Bieber like to ware make-up" sa jag och fnissa.
"actually I dont" sa han, jag gjorde tummen ner och han skratta lite så där bara han kan..
Carin sminka mig väldigt snyggt, och platta mitt hår.
"Justin, Jasmine follow me" sa Carin och vi följde efter.
Vi kom in i klädrumet.
"This is your clothes" sa Carin och gav mig ett par ljusa jeans, en mönstrad tröja och en beige skin jacka.
"Thanks" sa jag.
"You can go in to that room" sa Carin och peka på tjejernas omkläddnings rum.
Jag gick in där och tjejerna stog och byte om också.
Efter alla tjejer byt om gick vi ut.
Jag hade lärt känna de flesta nu men mest Octy då då.
"Well we are going to praktis now!" ropa Scooter. Alla gick ut och så börja vi öva, alltså dansa och senerna när jag blir "förföljd".
"Well now they come!" sa Justin till mig.
"Who?" fråga jag som en blåsst blondin.
"Haha the filmmakers!" sa Justin och skratta.
"Aha" sa jag och rodna.
"They are going to film bahind the scenes" sa han och log mot mig.
"Well now I get it!" sa jag och skratta, han skratta också. Han var väldigt söt faktiskt...
"Guys now its time!!" ropa Scooter. Och man hörde ett glädje tjut någonstans från Ryan Good, haha han är bra skum han..
"Yeah!!" skrek alla och ställde sig på sina platser utan för bowlinghallen.
Vi filma om väldigt mycket och i mitten av videon, helt pötsligt när vi stog bredvid varandra ropa Scooter.
"Now!"
Justin närmade sig mitt ansikte och våra läppar möttes i en kyss.
Jag blev chockad men spela med, jag hörde att alla vissla men jag bryde mig inte. jag ville stanna tiden..
I was shocked but I play with
Efter videoinspelningen blev jag och Justin intuvjuade lite smått.
"I chase her, and she kind of em like shes not interested" sa Justin.
"Why are you chaseing me? like why do you try to chase me?" fråga jag och höll på med håret.
"Couse your just so gorgeous and you have a stunig personality!" sa han och flinna mot mig.
Jag börja rodna och gick bort från kameran.
"Aww!" hörde jag Justin säga och kom efter mig.
Jag satte mig i en soffa lite bort från alla. Och Justin kom efter mig och satte sig bredvid mig.
"Did you meen that?" undra jag och titta in i Justin's ögon.
"Meen what?" undra han.
"About me, that I'm gorgeous and that.."
"Yeah I meen... yes" sa han och log mot mig.


Så det efterlängtade kapitlet, del 13! eller efter längtat i min värld iallafall..
Hoppas ni gilla det!!

MINST 4 KOMMENTARER FÖR ATT FÅ DEL 14! ♥

Biebahloove!!

Kommentarer
Postat av: Linnea Bieber <3

Skiiiiit bra!!!!! <3

2011-09-23 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0