Live your dreams - Del 2

-Chris just ask me out, sa jag och log. Jag och Robert pratar om allt med varandra va har typ inga hemligheter.
-Haha that was why you just beeped hahaha, sa han och brede en macka med smör.
-Yep but do you wana do something after eeting? frågade jag honom.
-Sure like what, frågade han mig.
-I dont know, say something.¨
-We can make a video and add it to youtube?
-Yeah thats fun! sa jag och gick iväg och fixa kamran. Efter ett tag kom Robert.
-With song should we do? frågade han.
-We can do our version on Airplanes, sa jag och log.
-Yeah!
Vi filma allt och efter klippte Robert ihop allt så resultatet blev jättebra

http://publishme.se/2154565/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Efter vi hade lagt ut videon så hade jag nada att göra så jag bestämde mig för att ringa Jawi, (Asså Jawi heter inte Jawi utan hon heter Jazzy men det är mitt smeknamn så jag gav henne Jawi som smeknamn och nu kallar typ alla henne för det men hon gillar det :D)

-
Hey Jawi on the phone! sa hon glatt i  andra luren.
-Hey Jawi Jaz here! sa jag lika glatt.
-Jaz sweetie wazzup, sa hon glatt.
-Nothing thats why I called cant we hang out?
-Ofcourse Hunn!
-I'm at your place at 10 minutes, sa jag och la på.

Jag visste inte riktigt vad vi skulle göra men jag tog med bikini och handduk för hon bor sjukt nära en jätte mysig strand, och jag har en mag känsla att vi ska ditt :P Jag tog min mobil och små högtalare.
Sedan drog jag på mig en blommig sommar klänning, och ett halsband. Sedan gick jag ner till Robert.
-I'm going to Jawi now, sa jag och log
-Okey have fun.
-I'll have funnier than you thats something I can promise, sa jag och blinka. Han bara skratta.
Jag gick ut på gatan och gick. Jag paserade ett gammalt par som satt på en bänk i parken, deras barnbarn sprang runt framför de och lekte och de satt och prata. För att vara 70+are typ, såg de ändå ut som nyförälskade 20 åringar, Det där kanske är jag om sådär 60 år haha, tänkte jag, sweet.
När jag kom fram plinga jag på och Jawi öppna med ett leende i hela ansiktet.
-Hello Hunn! sa hon och krama mig.
-Hey Beauty! sa jag och krama tillbaks.
-So what do you wana do? sa jag och titta på henne när jag tog av mig skorna.
-Go to the beach maybe, sa hon, haha I saw your bag, lade hon till.
-I'm always ready haha.
-I just have to take a bikini and a towel, sa hon och vi sprang upp. Vi bytte om och hon hade en svart tub och jag hade en varm-rosa svart randig bikini.
Hon tog sin handduk och sin mobil i sin strand väska, sedan drog hon på sig en svart enkel klänning och jag min blommiga.
Vi gick till stranden och när vi kom var det inte så mycket folk men några sällskap var där.
Vi la oss lite utanför alla andra men bara lite. Det var några personer typ 30 meter ifrån oss och det var typ 3 personer. Vi brede ut våra handdukar och så drog jag av mig min klänning, jag drog handen genom håret och titta runt och en av de där 3 personerna (som var killar) tittade på mig och jag fnissa bara lite och gick ner till vattnet med Jawi.
Justin's perspektiv:


Jag hade haft en intervju på morgonen och nu är klockan typ 10:25 så Chaz, Ryan och jag bestämde oss för att dra till en strand i närheten nu när vi är här i LA måste man ju njuta, jag har ju paus från alla konserter nu för jag ska spela in musik videon till Baby och vi måste hitta den perfekta tjejen som ska spela tjejen jag blir "Kär" i.
När vi kom till stranden satte vi oss ner på våra handdukar och snacka, jag titta på klockan och visarna visa att den var typ 10:56 jag tittade upp när jag hörde några röster och så såg jag 2 tjejer, en av de fångade mina ögon, hon hade mörk brunt hår och var lite gyllen brun i huden, hon var.. vad är det rätta ordet...ehm.. vacker.

Hon sträkte på sig och drog av sin blommiga klänning, allt blev till slowmotion, hon drog handen genom håret och tittade runt, så hennes långa hår flög som en våg genom luften, hon värkade se att jag glode, så hon flinna och sprang ner till vattnet. Jag vet inte hur länge jag glodde men till slut knuffa Chaz på min axel, så ramla nästan ihop.
-What are you staring at? flinna han.
-Ehm nothing, sa jag och titta bort och kände hur mina kinder blev röda.
-Ehh yess you do, you are looking at that girl over there with the hot body, sa han och hånlog.
-Maybe, sa jag och flinna.
-Go talk with her! sa Chaz och löss upp som en sol.
-Hell no! sa jag och skratta fast inerst inne ville jag prata med henne.
-Okey should we bath, sa Chaz och det var tydligt att det inte var en fråga för han flög upp och sprang ner till vattnet, med Ryan efter sig. Fan va nice det är att bara vara i LA med de 2, för jag träffar typ aldrig de längre när jag tunerar. Jag måste ha varit ljupt inne i tankar, för jag hörde någon harkla sig och när jag titta upp stog den där tjejen där.
Jasmine's perspektiv:


Jag kände att jag hade killens ögon på mig hela tiden och när han tillslut tittade bort lite, tittade jag nogranare och så såg jag att det var Justin Bieber, killen's musik video jag skulle provspela till, wow..
Jag och Jawi gick upp och satte oss vid handdukarna och jag såg att Justin satt och flinna mot sin kompis. Jag kunde inte låta bli att le. Jag och Jawi satt och prata om att det var Justin som satt 30 meter ifrån oss och till slut sprang hans kompisar ner till vattnet så Jawi sa till mig att gå ditt och prata med honom, så det gjorde jag.
Jag gick fram och harkla mig, han titta upp och log stort.
-Oh Hey! sa han och reste sig.
-Hello, sa jag och log. I saw you were staring at me, sa jag och skratta.
-Ehm yeah sorry for that haha, sa han och skratta med sin hesa röst.
-Its okey but Is it okey if I sitt down here, sa jag osäkert.
-Ofcourse, sa han och satte sig. So whats your name, sa han och log.
-Jasmine, sa jag, Jasmine Villegas actually. fyllde jag i.
-Beautiful, sa han och log. Jag kände hur mina kinder hetta till.
- I think I have heard that name before.. or?, sa han osäkert
-well you might have, I have been in "Housebroken" and "Thats so Raven" ween I was little. sa jag.
-Yeah Housebroken I think Selena Gomez have been in that to? sa justin.
-Yeah she have, she played my bigsister. sa jag och rodna, för det faktum att jag är 17 precis som Justin och Justin känner ju Selena och hon är 19..
-Haha are you blushing, sa han och log sitt gulliga Bieber Smile.
-Yeah, sa jag och skratta.
-Do you wana keep doing movies after that? frågade Justin.
-Yeah I think so, sa jag och log.
Jag tänker inte berätta att jag kommer prospela till hans video det får bli en överaskning.
Till slut ropade Jawi på mig att det var bäst att vi gick klockan hade hunnit bli 3.
-Well bye se ya, sa jag och ställde mig upp.
-Yeah se you I hope. sa Han och krama mig.
Jag gick till Jawi och vi gick hem, jag berätta allt vi hade pratat om och allt mellan himmel och jord..
Fortsättning följer..

Så hoppas ni gillade det och glöm inte att kommentera! ♥

♥Bieberlove♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Skitbra :)

2011-08-03 @ 21:25:39
Postat av: Maya

sv: Den novell jag srkiver nu är my heart belongs to you ;p

2011-08-13 @ 18:57:02
URL: http://jbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0