Live your dreams - Del 6

Jag krama honom och vinka när jag klev ur bilen. Jag gick in i huset och stängde dörren efter mig och pusta ut, sorry men jag är glad att den där pinsama dejten är över.. Jag gick upp och tvätta bort sminket och byte till en T-shirt. Och sedan hoppa jag ner i sängen och somna.



6 dagar senare:

Nu var det dags, tänkte jag när jag klev upp ur sängen. Dagen för audition för Baby videon är här! Jag gick in i mitt badrum, jag titta på min spegel bild, faktiskt inte så hämsk syn. För jag hade gått och lagt mig tidigt på kvällen igår.
Jag hoppa in i duschen och duscha snabbt och tvätta håret. Sedan drog jag en handduk runt mig och Tvätta ansiktet med ansikts vatten. Jag gick in i garderoben och valde mellan ett par blå jeans och ett par grå. Det fick bli de grå och ett randigt linne. Sedan torkade jag håret och borsta igenom det och lätt de naturliga lockarna falla. Och jag sminka mig lite.
Sen gick jag ner till vardagsrummet där Jream satt.
-Hey Jream! sa jag och krama honom bakifrån och pussa honom på kinden, han är ju trots allt bara 8 år..
-Hey Jasmine, sa han och fortsatte titta på svampbob.
-Do you wanna eat something with me, fråga jag.
-Yeah sure! sa han och gick med mig till köket. Vi mickra några pannkakor mamma hade lagat. Vi satt och åt när Robert kom ner i köket.
-Whatha!!! sa Jream högt.
-What? sa jag oroligt.
-Robert is awake its unbelieveble!! sa han och börja flinna.
-Yeah thats true, sa jag och skratta.
-Ha ha very funny, sa Robert och slog mig lätt på huvudet.
-Well guys I have to go, its audition time, sa jag och gjorde jazz-fingrar.
-Okey good luck! sa Robert och krama mig.
-Good luck, sa Jream med full propad mun.
Jag gick ut i hallen och drog på mig ett par beige,rosa converse och så gick jag ut till min silvriga bil. Jag hoppa in i förarsättet och satte på radion och starta bilen och åkte iväg. När jag kom fram var det typ 15 tjejer där (de har bara skickat ut till de som varit med i filmer förut).
Jag gick fram till en kille och fråga när allt började.
-10:00 pm, sa han och log. Jag titta på klockan och den var 09:35 så jag satte mig ner och efter 5 minuter kom det en tjej och satte sig bredvid mig.
-Hey my name is Natalie, sa hon och log.
-Hey my name is Jasmine, sa jag och log glatt tillbaks.
-So do you like JB? frågade hon och log glatt och uppspelat.
-Haha yeah his good but i dont know him so I cant say I'm obsessed, sa jag.
-Yeah same here. So where are you from? frågade hon och log.
-What?? I'm from USA haha, sa jag förvirrat.
-I meen I can se you are not just from Amerika, sa hon och skratta.
-Aha well originally my family came from Philippines and Mexico, sa jag och log.
-Okey, sa hon och log.
-And you? sa jag.
-My father is Amerikan and my mom are from Spain, sa hon och log.
-Mira eso, qué casualidad! sa jag och vi börja skratta.
-Jasmine Villegas to audition room 1!!ropades det i högtalarna.
-Well time for me to go, sa jag och reste mig upp
-Good luck! sa Natalie.
Jag gick mot salen och öppna dörren. Där inne satt Scooter Braun, regissören, Alfredo Flores (en av bakrunds dansarna), Kenny och Justin Bieber i levande figur.
-Hey.. Jasmine, läste Scooter på ett papper. Justin log till mig på ett sätt som inte går att besrivas med ord men hans förvånade minn var så söt.. onej så får jag inte tänkta skärp dig Jasmine, Skärp dig!
-Hey Jasmine! sa Justin och krama mig.
-Do you 2 know each other ? frågade Kenny.
-No but we have meet each other, sa Justin och log och jag log tillbaks.
-Okey tell us about you.sa regissören.
-Okey, my name is Jasmine Marie Villegas, I'm 17 ears old and I have been in Housebroken when I played against Selena Gomez and I have been on That so Raven and "My wife and family". I love to act couse your aloud to be so many carakters. Och så fortsatte det ett tag, Scooter nicka och skrev ner allt jag sa. Regissören tittade på mig från topp till tå och titta om jag var "fin nogg" för att vara med. Justin satt bara och log ett fantastiskt leende hela tiden.
-So that was all, sa jag när jag var klar.
-Okey so Jasmine have you ever been in a music video before, frågade Scotter.
-Well sortof I was in thats so Raven couse I should sing, sa jag.
-Can you sing something, frågade regissören.
-Ehh well okey.. sa jag nervöst, Jag började sjunga på Bleeding Love bara lite.
-Wow well you can sing! sa Scooter. we call and tell you how it went, sa Regissören.
-Okey Bye! sa jag.
-Bye Jasmine, sa Justin och log.


Hoppas ni gilla det! det kommer mer imorgon!♥
Hur tror ni det kommer bli för Jasmine och Justin och kommer Natalie bli en bra vän?? kommentera!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sök: What makes you beautiful på youtube om du inte redan vet vilka one Direction är! du kan läsa mer om dom --> onedirectiondaily.blogg.se

2011-08-28 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0