Live your dreams - Del 10

Vi dansa sjukt länge och Justin taffsa typ hela tiden på mig, men asso vi var ju faktiskt sjukt packade.
Efter ett tag började det bli allt svårare att stå, jag kände hur jag föll ner mot marken och jag hörde panik skrik efter hjälp. Sedan blev allt svart..

Jag såg hur Jasmine föll ner i golvet, jag sprang fram till henne och ropa på Natalie och Chaz.
"Come here! Jasmine faint!" Ropa jag, de sprang fram till oss och musiken fortsatte. Jessica måste ha sett för hon kom också springandes. "What happend!" skrek Jessica. "She just fainted" sa jag. "we need to get her out!" sa Jessica.
Jag bar upp henne i min famn och vi gick snabbt ut från festen. "Should we get her home!?" frågade Natalie förtvivlat.
"Yeah I have my car here" sa jag, vi alla hoppa in och börja köra hem till hennes hus så snabbt som det gick.
Natalie och Jessica satt och försökte väcka henne, vilket inte fick nåt så bra resultat. Även om jag var packad kunde jag köra, men jag och Natalie och Jessica var iallafall mest nycktra, jag skulle tro att Jasmine inte brukar dricka..
"Thats her house!" sa Jessica och peka på ett väldigt fint och stor vit hus. Jag körde upp på den stora uppfarten.
Jessica var snabb att hoppa ut och springa fram till dörren och banka på. Ut kom en kille som kanske var 18-19 år. Jessica såg ut som att börja gråta vilken sekund som helst.
Jag hoppa snabbt ut ur bilen och sprang fram till dörren. Efter några sekunder öppnade Robert dörren, jag vet ju vem det är för det är mitt ex. "Hey" sa han och såg frågande på mig, "Hey robert, its Jasmine she has faint and we cant wake her up!" sa jag och börja nästan gråta. "Omg!" sa Robert förtvivlat, vi sprang till bilen och Justin och Natalie hoppa snabbt ut. Chaz är kvar på festen.. Vi slet upp dörren där Jasmine satt/låg på sättet. Robert bar upp henne och vi gick raskt in i huset, och upp på Jasmine's rum. Wow här inne hade hon gjort om, gud va rosa det är! tänkte jag.
Vi la ner henne på hennes säng.
"Jessica can you go and get her a glass water?" frågade Robert.
"Sure" sa jag och gick ner till köket och hämta ett stort glas vatten, jag gick upp till de direkt och gav Robert glaset och han försökte väcka henne. Jag gick fram till hennes vägg och tittade på massa bilder på henne när hon var liten.
Jag tittade på de och hon var värkligen söt, det var i den där åldern jag kände henne, och bara henne. Inte Jasmine Villegas.
Jag gick fram till Justin och Natalie som satt vid Jasmine.
Hon andades och mumlade något.
"Shes awake!" sa Natalie glatt. "Jasmine are you awake?" frågade Robert.
"Mmhh" mumlade Jasmine bara. "How much did she drink?" frågade Robert. "Well kinda much" Skämdes Natalie.
"okey well its good that mom or dad isent here.." sa Robert och rös till av tanken.
"Where am I?" frågade jag slödringt.
"You are  home, Justin, Natalie and Jessica are here" svarade Robert. "Can I get some water?" frågade jag och Justin räckte fram ett glas vatten till mig. "Thanks" sa jag och satte mig försiktigt.
"How does it feel?" frågade Natalie och tog bort en hårslinga från hennes ansikte, jag har avgudat hennes knall röda hår sen vi träffades. "Well I'm okey, thank you guys for takeing care of me" sa jag och krama om de.
"Jasmine I saw pictures at you when you were small you are so cute!" sa Jessica.
Jag skratta "Haha thanks Jess You are not so bad either!" sa jag och blicka.
"So where is Chaz?" sa jag.
"I think he is on the party" sa Justin och log mot mig. "Okey" sa jag och log tillbaks.
"So should we do something or what?" frågade Natalie glatt och reste sig upp.
"Like what?" frågade jag.
"Watch movie?" frågade Jessica. "Okey thats sounds fine" sa jag.
"Should I go and get Chaz?" frågade Justin. "If you are okey with that ofcourse" la han snabbt till. "Ofcourse thats just fun!" sa jag och log.
"Okey I will be back in like 15 minutes" sa han och gav mig en varm kram, i det ögonblicket ville jag inget hellre än att stanna tiden och vara kvar i hans tryga varma famn. Men vi avbröt kramen och han gick till dören, "Bye se ya in 15 minutes" sa han och flinna.
Vi gick ner till filmrummet som var ganska stort. Vi la oss i soffan och tog fram fjärkontrolen. Vi börja blädra igenom alla filmer vi hade på teven och bestämde oss för "I am number four", vi gick och hämta en cola flaska och 5 glas, och chips. Vi gick och la oss i soffan och väntade med att sätta på filmen tills killarna kommer. "So what is it between you and Justin" sa Jessica och flinna. "What!!.. theres noting between us!" sa jag. "Yeah sure I have seen the looks he have given you" sa Natalie och putta till mig i sidan. "Haha what" sa jag och vi skratta. "He is so tottaly in to you!" Sa Jessica och Natalie samtidigt, och då bröt vi ut i skratt.
"What is so funny" avbröts vi och Chaz och Justin kom in i rummet.
"Haha noting" skratta jag.
"Jasmine I realy need a map for your house, I just get lost in it its so big!" sa Justin.
Vi börja garva och efter så satte vi på filmen.


Hoppas ni gilla det här kapitlet!
Glöm inte att kommentera!
Love ya!
♥♥   ♥♥
♥♥♥   ♥♥
♥♥♥♥ ♥♥♥♥
♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Linnea Bieber <3

Jätte bra när kommer nästa?? :D <3

2011-09-18 @ 01:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0