Live your dreams - Del 12

"Whooow!! We have a upcoming star" sa J-Lo och sprang fram och krama mig.


Jawi och Jasmine.

"So are we finish with this song now" fråga jag när vi satt runt ett bord med hela mitt crew.
"Yeah, but now when you are going to be in Justin's music video we cant play in your video, we have to fix your video after that" sa Mario, min backrunds dansare.
"Okey but are we done here now?" frågade jag frågade jag antusiastikt (?).
"Haha yeah you can go" sa Mark, min andra 'reserv' manager.
"Byebye guys seya!" sa jag och lämna rumet.
Jag plocka upp min mobil och knappa in Jawi. Det tog 4 signaler innan hon svara.
"Hey Hun! havent heard so much from you seens last!" sa hon glatt.
"Hey Sweetie! Yeah thats true!"
"So what are you doing?"
"I have just playde in 'Serious'" sa jag.
"Omg it was great right?" sa hon glatt.
"Haha yeah it was!" sa jag.
Vi prata ett tag innan jag hoppa in i bilen, jag satte på mig säkerhets bältet och starta motorn. Efter ett tag stog jag utan för Natalie's hus, vi hade bestämt att  vi skulle hänga lite, och öva inför imorgon, hon ska ju dansa och idag fick hon koruigrafin.
"Hey you must be Jasmine I have heard much about you!" sa en kvinna i kanska 34 årsåldern.
"You must be Mrs.Grande!" sa jag glatt och sträckte fram handen.
"Please call me Kathrine" sa hon och skaka den.
"Natalie is in her room you can go up" sa Kathrine och log varmt.
"Okey thanks Kathrine!" sa jag och gick upp. Jag såg en dörr där det stog N på så jag knacka på.
"Yeah come in!" ropade Natalie.
"Heey!" sa jag och krama henne.
Hon såg jättesöt ut, hon hade en rosa russet i håret och ett par canada mjukis byxor som var grå, och så hade hon en jättegullig kofta!
"Wazzup!" sa hon och krama mig. Jag fick låna ett par svarta canada mjukis byxor, för jag kan inte dansa i jeans..
Natalie & Jasmine

"So can you help me praktis for tomorrow?" undra Natalie och log söt.
"Ofcourse Nath!" sa jag.
Vi gick in i deras dans rum, tro mig de var gaanska rika.
Jag satte på Baby och vi ställde oss framför spegeln.
"Okey so I am going to do a streetdance move an turn around on the floor" sa hon och snurra runt jättesnabbt nere på golvet så jag blev alldeles yr! Vi börja asgarva över min minn och sedan bara fjanta vi oss och tog bilder med hennes Iphone.
Vi tog en bild som hon la ut på Twitter, och skrev "Goofing around with @JASMINEVILLEGAS haha cute girl, watch out we are taking over the world!" Skrev hon.
Vi skratta jättemycket över vad hon skrev i slutet..
När klockan var 7 så sa hennes mamma till oss att det var middag om vi ville ha.
"Are you going to eat here?" frågade Natalie mig.
"If i am aloud" sa jag och skratta lite.
"Ofcourse you are dummer!" sa hon och skratta.
"Jinsu its food!" ropade Natalie när vi passera en dörr.
"Okey!" hörde jag någon ropa.
"Who is Jinso?" fråga jag .
"My big brother" sa  Natalie och log.
"I didnt know you had a big brother" sa jag förvånat.
"Well now you know" sa hon och flinna.
Vi tog lite mat och satte oss ner.
"Hey Nath!" sa en kille som kom in i rummet.
"Hey Jin" sa hon och flinna mot honom, han slog till henne lätt på huvudet, han gillade nog inte smeknamnet.
"Who is this Hottie" sa han och syfta på mig.
Jag titta förvånat upp vadå Hottie??
Natalie satte mat i halsen och börja hosta, Jinso kollade konstigt på henne medan han tog mat.
"She have a name!" sa Natalie.
"Haha okey so what is your name beauty?" frågade hon smickrande. Man kunde se att han hade sin pappas utseende och Natalie deras mammas.
"My name is Jasmine" sa jag och log generat tillbaks.
"Jasmine.. I will keep that name in my tought"
Sa han och på något sätt värmdes det..

Så hoppas ni gilla det!
förlåt för att det kom så sent!
Ska bättra mig!!
♥ ¡Kommentera! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0