Live your Dreams - Del 14

"Did you meen that?" undra jag och titta in i Justin's ögon. "Meen what?" undra han. "About me, that I'm gorgeous and that.." "Yeah I meen... yes" sa han och log mot mig.

När jag kom hem kom mamma fram till mig. "Did you have fun?" frågade mamma glatt, hon är alltid glad när nåt bra händer mig, jag älskar henne verkligen! "Yeah super fun!!" sa jag och krama henne glatt. "Did you like the kiss" frågade mamma och flina mot mig. "Haha mom! But yeah.. Well it dosent matter, i like him as à friend not as a "lover" sa jag och skratta.
Jag gick upp på mitt rum och vem låg i sängen om inte Chase (om ni minns, min älskade hund).
"Hey buddy!" sa jag och pussa honom på huvudet.
Jag tog min laptop och satte mig i sängen, jag klickade mig in på Twitter och såg att Justin hade Twittat för 6 minuter sen, "Great day with great people, special thanks to @JASMINEVILLEGAS you did awsome today!"
Jag log som ett fån för det faktum att han hade twittat mig, sedan såg jag hur inkorgen plingade till hela tiden, jag titta in i den, och det var massa twitts från upprörda bieber-fans.
Jag hade förvarnat mig själv att inte läsa men jag blev bara tvungen.
"Leave Justin alone!" "Your just a slut that use Justin for fame!" "BITCH hope you die!" Jag kände hur tårarna bränna bakom ögonen, hur har man mage till att säga eller minst skriva sånt!
Jag bestämde mig att skriva om min roliga dag!
"AWSOME DAY! with @justinbieber god it was amasing! so exitet for the results!" Skrev jag och vek ner skärmen på laptopen och la den på skrivbordet.
Jag ställde mig upp och gick mot Roberts rum, jag knacka på men ingen öppna.
"Mom where are Robert!?" Ropa jag så hon skulle höra ner.
"Hes at Melissa's place!" ropa hon tillbaks.
Melissa, Roberts lilla fling haha.
Jag gick till Mamma och Pappa och la mig i sängen mellan de.
"Sweetie how is it?" undra mamma och la undan sina papper från sjukhuset.
Ja du, mamma är läkare, en omtyckt en, hon jobbar nästan hela tiden!
"Not so good, I got death threats" sa jag och tårarna börja rinna.
"OMG HUNNY!" sa mamma och pappa i mun på varandra.
"I dont know what to do!" sa jag.
Pappa krama om mig. "Its going to be fine" sa han tryckt.
Nästa morgon vakna jag av att min data plinga till bredvid mig, jag hade somnat med den i sängen.. Det var Jawi som fråga om vi kunde hänga.

Hey sötnosar här kom ett koort inlägg, menmen bättre än inget :D ♥
I wants comments :D
BIEBAHLOOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym novell, längtar till nästa kommer upp!

2011-10-06 @ 23:36:42
Postat av: liiz

Meer ett bra inlägg, vill gärna ha nästa:)

2011-10-08 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0