Live your dreams - Del 9

-Funny, sa Robert och kasta en kudde på mig. Robert och Jessica dejtade förut det var så jag lärde känna henne för de gick i samma klass.
-Well I have to shower and get dressed, sa jag och kasta tillbaks kudden på Robert.
Precis när jag skulle gå upp till duschen ringde mobilen det stog "Scooter" på shärmen.
-So Justin you are you ready to go? frågade Mamma mig när jag stog och fixa mitt hår i spegeln, jag gjorde en sista hairflip och vände mig mot mamma.
-Yeah I'm ready, sa jag och drog på mina grå supra skor.
Vi gick ut och hoppa in i bilen. Vi skulle på en intervju hos nån kvinna.
Vi körde iväg och  20 minuter senare var vi frammme. Vi gick in i studion och en kvinna i kanske 40 års ålder kom fram till oss.
-Hello my name is Kathrine Pallwood, you can follow me, sa hon.
-Okey, sa jag. Jag fölljde efter henne till ett rum där en annan kvinna satt.
-Hey my name is Jannie Smith and I gonna intervju you. sa hon och log varmt medans hon skaka min hand.
-Hey, sa jag och log tillbaks.
Vi satte oss i varsin fotölj och så började hon ställa frågor.
-So Justin you are going to play in your music video to Baby in 3 days, sa hon.
-Yeah its going to be very fun, sa jag och log.
-So have you found the girl who going to play "baby" in the video?
-Yeah we have, sa jag och log stolt.
-What is her name? fråga hon nyfiket, och höll penan i högsta hugg för att anteckna.
-Beyonce, no I'm just kiding haha, her name is Jasmine Villegas..
-Hello, svarade jag nervöst.
-Hey its Scooter here, I just wanna tell you that you got the part, sa han.
-Omg realy!
-Yeah see you in 3 days at the studio, sa han.
-Okey se ya! sa jag glatt. Äntligen!

Jag la på och sprang ner till Robert.
-ROBERT I GOT THE PART! skrek jag och hoppa upp på hans rygg.
-What!!? did you omg congratulation!!
-Omg I am soo happy right now, sa jag och sparka med benen.
-Yeah thats amazing, sa han och jag hoppa ner.
-Where are Eric, frågade jag.
-He went home, sa han.
-Okey but now I realy have to take a shower.
Jag sprang upp på badrumet och hoppa in i duschen, jag tvätta håret, raka benen. Sedan drog jag ner en handuk från en hylla. Jag svepte runt handuken om mig och en runt mitt hår.
Jag trippa in i mitt rum och letade fram klänningen jag hade köpt med Natalie.
Jag drog på den och tog bort handuken runt mitt hår, jag headbaga håret så det inte skulle droppa, sen gick jag till min helkropps spegel och drog fram hårtorken. Jag torka håret och sedan locka jag det, efter sminka jag mig med
brun-nyans ögonskuga, lite solpuder, maskara och lite kajal. Jag drog till mig ett par svarta pumps och sedan gick jag ner.
-When are you going? fråga Robert.
-In about 15 minutes.
-Okey, sa han.
-Where are mom, dad and Jream? fråga jag.
-Mom are at a friends house, dad are working late and Jream are at a friend.
-Okey so are you going to be home alone?
-No Melissa is coming over, sa han och log. (melissa är hans flickvän).
-Okey have fun, sa jag och blinka. Efter 15 minuter kom Natalie. Det knacka på dörren och jag sprang dit och öppna.
-I am so sorry that i'm late! sa Natalie och krama mig.
-Haha its okey, are we going now, sa jag och krama tillbaks.
-yeah come, sa hon och vi gick till hennes silvriga hummer.
-Nice car! sa jag och tittade mig runt inne i den.
-Haha thanks my dad bouth it for me as a christmas present, sa hon och log stolt medans hon klappa ratten.
-Haha you are strange, and you wanna know I got the part as "Baby"!, sa jag och skratta.
-Omg! thats great sa hon och log stort och satte på radion, och 7 things med Miley Cyrus börja spela.
-I love this song! sa jag och börja sjunga med.
-Me to! sa hon och sjöng hon med.
Vi körde iväg och på vägen dit frågade jag.
-Didnt you play for that part to? fråga jag.
-No! I playd for a dancer, sa hon och slängde med sitt röda hår.
-Okey, sa jag. Did you get the part?
-Ofcourse what did you think, sa hon och skratta.
-Haha I dont know I havent seen you dance! sa jag och vi garva.
-Now we here! sa hon och stanna.
-Omg it is so big!
-Yeah.
Vi gick ur bilen och upp mot huset.
Vi knacka på och Jessica öppnade.
-Omg hey Natalie! sa hon och krama Natalie.
-Hey cupcake! sa Natalie och krama tillbaks.
-O.M.G is it you Jaz!
-Haha yeah Hey Jessi! sa jag och hoppa på henne.
-Omg it was like in fifth grade since I saw you last! sa hon och krama mig hårt.

Vi gick in och festen var i full gång, det var sjukt mycket folk, det påminde mig om Katy Perry's musik video till Last Friday Night!
-Are they any cute guys here then! ropa jag så att Jessi skulle höra.
-Haha yeah! My boyfriend, ropa hon, vi börja as-garva. Haha but yeah it is.
-Okey, sa jag.
-I heard that you got the part as "Baby", sa hon och blinka.
-Yeah, sa jag stolt.
-You know that Justin is here! sa hon glatt.
-What he is! sa jag minst lika glatt.
-Yeah come here, sa hon och drog med mig bort mot nåt place.

-Hey Justin, skrek Jessi och knacka på nåns axel.
-Hey Jessica, sa Justin och vände sig om. Han fick syn på mig och hans leende blev genast störe.
-Hey Jasmine! sa han glatt.
-Hey Justin, sa jag och log varmt.
-I gonna leave you to alone, sa Jessi och blinka mot Justin innan hon gick.
-So you know Jessi, fråga Justin
-Yeah, sa jag.
-Do you wanna dance, fråga Justin och log glatt.
-Sure! sa jag och vi gick ut på dans golvet och precis då började "Bleeding Love" med leona lewis spela.
Alla började dansa slowdance så Justin la sina händer på mina höfter och jag la mina händer om hans nacke.
-So congratulation you got the part, sa Justin och log varmt mot mig.
-Thanks, sa jag och log varmt tillbaks.
-I couldent wish for another person to play in the video with, sa han och log.
-Aww thats sweet of you, log jag.

Efter dansen gick vi till baren.
-Two tila, sa Justin till han som jobba där.
-Wow I didnt know Rebecka was alowd to rent a bartender haha, sa jag och skratta.
-no, me neither, sa Justin och skratta.

Efter 8 shots var. Så börja Swagger Jagger spela så Jag, Justin, Natalie och Chaz sprang vi ut på dansgolvet.Och vi dansa och sjöng som om det inte fanns nån morgon dag.
Vi dansa sjukt länge och Justin taffsa typ hela tiden på mig, men asso vi var ju faktiskt sjukt packade.
Efter ett tag började det bli allt svårare att stå, jag kände hur jag föll ner mot marken och jag hörde panik skrik efter hjälp. Sedan blev allt svart..


Så här var del 9 hoppas ni gilla den :D Jag satt typ 3  timmar sammanlagt med det här inlägget :$
Och Sorry för ur usel uppdatering men jag har plugg att göra också :// Men KOMMENTERA! ♥

BIEBAHLOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0