Live your dreams - Del 3

-Do you wana keep doing movies after that? frågade Justin.
-Yeah I think so, sa jag och log.
Jag tänker inte berätta att jag kommer prospela till hans video det får bli en överaskning.
Till slut ropade Jawi på mig att det var bäst att vi gick klockan hade hunnit bli 3.
-Well bye se ya, sa jag och ställde mig upp.
-Yeah se you I hope. sa Han och krama mig.
Jag gick till Jawi och vi gick hem, jag berätta allt vi hade pratat om och allt mellan himmel och jord..
Jasmine's hus ↑



Jasmine's rum ♥

Nästa morgon satte jag mig upp i sängen och jag kunde se framför mig hur mitt hår stog åt alla håll.
Jag gick upp och satte på mig ett par mjukis shorts och en stor T-shirt där det stog "Wazzup!?" på. Sedan gick jag ner till köket, där satt pappa med tidningen upptryckt under näsan.
-Hey! why are you up so early? fråga pappa och log.
-I dont know, I dont wana sleep away the hole day, sa jag och han skratta.
-Thats good, sa han och log men lika snabbt titta han ner i tidningen igen.
Jag tog lite flingor och satt och åt under tysnad till Robert kom in springandes.
-What is it? fråga jag och skratta när han sprang runt och försökte äta ett äpple.
-I overslept! I'm have to go to my soccer!
-Okey what do you Looking for? fråga jag och flinna.
-My shoes, sa han och skratta.
-Second box to the left in the hall, sa pappa och titta upp.
-Okey thanks, sa Robert. Do you wanna join my? fråga Robert när han stog vid dörren.
-I coming after you I have to dress.
-Okey se ya soon than.sa han och log.

Jag gick upp och börja leta efter kläder i min garderobe. Jag hitta ett randigt linne och svarta tights och ett par örhängen och mina färgglada sneakers.



Sen platta jag mitt hår lite och sedan sminka jag mig liite.
Sen gick jag ner och tog på mig skorna och gick ut, jag tänkte gå dit det tar ungeför 15 minuter till Roberts träning.

När jag kom dit skulle de precis ha rast i 10 minuter.

-Wheres my party girl!! sa Eric, han är med i "Robert's gäng" och de kom fram till mig.
-Heey Eric, sa jag och krama honom. Och så hälsa jag på hela lagat. Jag har typ växt upp med de, de är som store brosor för mig, de e sjukt sköna!
-So are you going to watch us playing, sa Eric och log.
-Ofcourse Eric, sa jag och skratta lite.'

Jag satte mig på läktaren och de börja spela.
De tog ungefär en timma tills de var klara, jag tittade på klockan och det stog att den var 12.30!!?? hade jag gått upp så tidigt :P.

Okej sorry för kort och det hände lixom inget men jag skriver mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Cloe

kolla min jb berättelse och kommentera följ gärna!:D<3

2011-08-19 @ 16:17:44
URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/
Postat av: Linnea Bieber <3

Fett bra, lilla alice palis!!!! :D <3<3

2011-09-17 @ 16:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0