Live your dreams - Del 4

Jag satte mig på läktaren och de börja spela.
De tog ungefär en timma tills de var klara, jag tittade på klockan och det stog att den var 12.30!!?? hade jag gått upp så tidigt :P
Jasmine's outfit till dejten

Jag skutta ner från lektaren och fram till killarna.
-We are just going to change to normal clothes, then we can eat. sa Robert och de gick in i deras omklädnigsrum. Jag hann smsa lite med Jawi tills killarna kom ut.
-So me, Eric, Jasmine and Asher goes in my car and Clay, August and Daniel goes in your car Clay? sa Robert.
-Okey, Great, sa Clay och Eric och log.
Vi hoppa in i bilen och Eric drog direkt upp med ett samtals ämne.
-So Jasmino (mitt smeknamn av de i laget) are you going to audition to the baby video with Justin? undrade Eric
-Yepp in like 6 days, sa jag och log och fortsatte, I dont understand why he play in this video so late, I meen he has already playd U smile, Never let you go, Love me, and all those songs.
-Yeah you can wonder that, sa Eric och lutade sig på sina knutna händer, som om han bryde sig och alla börja skratta.
-Where are we going to eat? fråga jag.
-At Mc.Donalds I think, sa Robert och efter 5 minuter var vi frame och vi hoppa ur bilen, efter oss kom de andra killarna och vi gick in och bestälde.
-Hey and welcome what do you wanna order, frågade tjejen i kassan.
-A chicken sallad and a Coke Light sa jag.
-Serious, a chicken sallad and diet coke, sa Eric.
-I have to get in shape for the audition, sa jag och skratta lite.
-You dont have that, sa Clay, you have a nice body, if that sounds right, fortsatte han och alla börja garva till och med han.
-Well I want to lose waight, sa jag och alla killarna glodde på mig som om de sett en alien eller nåt.
-Lose waight you have to joke, sa Daniel efter ett tag.
-Haha no, sa jag och vi fortsatte äta.

Efter tog vi och åkte hem. Jag och Robert skjusa hem de som åkte i våran bil sen åkte vi hem och jag gick upp på mitt rum. När jag satt vid datan hörde jag att jag fick ett sms så jag gick upp från sängen och hämta min väska och tog upp min mobil och det stog "Chris!" på displayen. Jag log för mig själv och tryckte upp smset:
"Hello Sweeti! I just wonder if you wanna have that dejt to night? ;) //Chris"
Jag log igen och skrev tillbaks:
"Hello Crispy! Yeah sure thats okey! see ya tonight.. witch time?? ;) //J"
"07.00 pm ;)//C" Jag tror man skriver PM jag vet inte riktigt när det är AM och PM :P
Jag svara inte utan bestämde mig för att gå ut till poolen. Jag satte på mig en tiger bikini och tog en handuk och gick ut till poolen (se bilden på poolen i del 3) Jag la handuken på en solstol och la mig ner och sola efter ett tag blev jag för varm så jag dök ner i poolen och bara chilla. Tills jag insåg att klockan hunnit bli 5.30 så tog jag min handuk och gick in jag pasera Robert på vägen och sa till honom att jag skulle ut med Chris så jag äter inte middag hemma.

Jag hoppa direkt in i duschen och tvätta håret och raka benen sedan drog jag en handduk runt håret till en turban och sen tog jag en handduk runt kroppen. Jag gick in i min walk-in-clothes och stog och valde mellan 2 klänningar en randig och en blå. Det fick bli den randiga. Jag drog på min svarta underkläder och sedan tog jag på mig klänningen och armband och halsband, sedan torka jag håret och platta det och gjorde en flätta på sidan. Jag sminka mig lätt och drog på mig ett par skor. Jag titta på klockan och såg att den var 06.56 perfekt! Jag gick ner och det plinga på dörren. Jag öppna och där stog Chris, jag log och krama honom.
-Hey! sa jag
-Hey! sa han.
-Should we go? fråga jag.
-Sure, sa han och vi gick till hans bil och han körde iväg.
Han satte på radion och jason derulo Whatcha say spelas.
-So when is the audition? frågade Chris.
-In 6 days, sa jag med ett leende, jag är väldigt nervös man vet ju aldrig hur det kommer att gå.
-Okey, sa han.
-Where are we going to eat? frågade jag, jag skratta i mitt huvud för jag sa exakt samma sak förut fast med killarna.
-At that resturant, sa han och peka på en jätte mysig resturange på en brygga.

Hoppas ni gillade den, :D det kommer mer imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0