Live your dreams - Del 5

Han satte på radion och jason derulo Whatcha say spelas.
-So when is the audition? frågade Chris.
-In 6 days, sa jag med ett leende, jag är väldigt nervös man vet ju aldrig hur det kommer att gå.
-Okey, sa han.
-Where are we going to eat? frågade jag, jag skratta i mitt huvud för jag sa exakt samma sak förut fast med killarna.
-At that resturant, sa han och peka på en jätte mysig resturange på en brygga.
-Wow its beautiful, sa jag med öppen mun.
-Yeah I pickt it out for you, sa han och log stolt.
-Haha are proud that I like it or something, flinna jag.
-Ofcourse, sa han och vi hoppa ur bilen, men innan jag öppna min dörr var han redan där och öppna min dörr som riktig gentleman.
-Aww thanks, sa jag och hoppa ur, han tog min hand och vi gick in. Vi blev vissade till ett bord och vi satte oss, det var väldig vackert, det var glas väggar ut mot vattnet och en stor glas dörr ner till en brygga man kunde gå till. Det var pryt i silke här och var och det var väldigt mysigt.
-So do you like it, frågade han.
-Yeah its very pretty, sa jag och log.
-Good, sa han och log.
En servitris kom med 2 menyer och vi tog emot de.
Det kändes lite skumt för att Chris ögon var lite för länge på servitrisen, hon såg ut som ett "blick" offer. Hon hade Blont kort page, lite mycket smink för att vara serviris, kort tröja för man såg en del på magen och en navell piercing hänga ut och svarta korta shorts. När hon gick så blev det en konstig stäming, menmen..
-So what do you wanna have? frågade Chris.
-I think I want a steak and you
-Same, sa han.
Okeyy.. hitils har ju dejten varit nja vad ska man säga.. tråkig inte för att vara taskig mot Chris men han är någ inte min typ han är ju grymt snäll men det är allt eller.. Jag känner ju inte alls honom igentligen. Varför bjöd han ut mig igentligen vi känner inte varandra..
Jag avbröts av servitrisen som harkla sig.
-So can I take your order, frågade hon och gav ett flirtigt leende till Chris.
-Yeah two steaks, sa Chris.
Efter dejten var klockan 09:47 AM. Och vi satt i bilen utanför mitt hus.
-Well I hade a great time, sa jag och log.
-Yeah me to, sa jag. Fast han var inte min typ.
Jag krama honom och vinka när jag klev ur bilen. Jag gick in i huset och stängde dörren efter mig och pusta ut, sorry men jag är glad att den där pinsama dejten är över.. Jag gick upp och tvätta bort sminket och byte till en T-shirt. Och sedan hoppa jag ner i sängen och somna.

Sorry för kort men jag skriver en till nu direkt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0