Live your dreams - Del 7

-Well sortof I was in thats so Raven couse I should sing, sa jag.
-Can you sing something, frågade regissören.
-Ehh well okey.. sa jag nervöst, Jag började sjunga på Bleeding Love bara lite.
-Wow well you can sing! sa Scooter. we call and tell you how it went, sa Regissören.
-Okey Bye! sa jag.
-Bye Jasmine, sa Justin och log.
Justin's perspektiv:

När Scooter ropade "Jasmine Villegas" blev jag förvånad, hon sa inget om att komma hit när vi var på stranden.
När hon kom in hade hon ett magiskt léende på läpparna. Jag vet inte varför jag tänker så, jag måste skärpa mig, det skulle kännas skumt om jag fick känslor för Jasmine..
När jag satt där i tankar vakna jag till och hon satt och blev intervjuad av regissören och Scooter. Jag titta på henne, hon var så söt, ja det är ett ord jag kan använda, söt. När hon pratat klart frågade Scooter lite frågor och helt plötsligt fråga han om hon kunde sjunga något, random?? "Ehm.. well okey" sa hon och börja sjunga på bleeding love, hon var riktigt duktig.
När hon sjöng klart sa Scooter att hon var riktigt bra och jag bara titta på henne.
Scooter sa att vi skulle ringa henne om hon fick rollen och då sa hon "Bye!" och vinka, "Bye Jasmine" sa jag och log.
Jag titta menande på Scooter när Jasmine lämnat rummet.
-Haha Justin I know what you think, sa han och skrocka.
-Isnt she perfect, sa jag och log glatt.
-I dont know but I think shes the one, sa regissören.
-Great! sa jag.
Efter dagen i "studio" stället så åkte jag hem, eller ja till hotellet, jag orka inte göra något idag så jag tänker bara slappa framför teven. Och så hade jag lovat Chaz och Ryan att skypa de.

Jasmine's perspektiv:

När jag gick ut från rummet det hade varit i så gick jag mot utgången, på vägen kände jag någon som knacka mig på axeln, jag hoppa till och snurra runt.
-Ohh sorry did I scare you? fnissa Natalie.
-Haha yeah actually you did, sa jag och skratta.
-So what are you going to do now? fråga hon och log glatt.
-I dont know, you?
-I'm going to the mall couse I have to bye a dress, I'm going to a friends party to night, sa hon och log.
-Okey, sa jag och log.
-I KNOW! sa hon högt och hoppa framför mig.
-Okey but take it easy! sa jag, haha.
-You can follow right??, fråga hon med puppy eyes.
-Is that okey for her?
-Ofcourse I was allowed to invite ho ever I want, but not a pedophile or something, sa hon och skratta.
-Haha yes I could understand that, sa jag och skratta med henne.
-So do you wanna join me?? fråga hon entusiastiskt (?).
-Ofcourse, sa jag och log glatt.
-Great!! sa hon glatt.

Vi gick ut till min bil och Natalie tog med sin skatebord hon hade åkt hit med.
Vi körde iväg till gallerian inne i stan (L.A ;)) Vi stanna på en parkering och gick in i gallerian.
-Where are we going first? fråga jag.
-Here! sa hon och drog in mig på juicy couture.
-Omg isnt this cute!? fråga hon och höll fram en prickig klänning.
-Yeah its cute, sa jag och log.
-But it is not "the one", sa hon och sprang runt som ett barn i en godis affär.
När vi var klara med joicy couture så hade jag köpt 2 nya väskor, en svart med kedjor som "handtag" och en ljus rosa med deras logga på. Natalie köpte 1 vit väska därifrån, en perfym och ett armband. Jag köpte också ett par skor där, de var ljusrosa ballerina. Vi gick ut där ifrån och in på forever 21.
Där inne hitta jag en jättesöt klänning till festen. Den  var svart med axelband och en dragkedja imitten på den. Natalie hittade också en söt klänning till festen, den var svart och rosa blommor på.
-So are we finish, frågade Natalie när vi stog i gallerian.
-Yeah I think so huh, sa jag och pusta ut efter 2 timmars shopping och 8 kassar.
-Haha should we go to the car, sa Natalie det var ingen fråga, båda börja gå till bilen.

Det blir mer om festen hos ....... you never know ;)
förlåt för sämsta uppdatering :((  ska bättra mig :))
KOMMENTERA ♥

Bieberloove

Kommentarer
Postat av: Lina

Du skriver riktigt bra! Gillar att du har valt Jasmine som person och att du skriver om något som faktiskt har typ hänt :)

2011-08-30 @ 20:57:59
Postat av: Carrot and Tomato - carrotandtomato.blogg.se

jag kan göra en design till dig om du vill? ;)

2011-08-31 @ 17:27:10
URL: http://carrotandtomato.blogg.se/
Postat av: Carrot and Tomato - carrotandtomato.blogg.se

Okay,maila till [email protected] hur du vill ha den men obsevera att jag inte har photoshop så ha helst inga förväntningar ;D

2011-08-31 @ 18:32:12
URL: http://carrotandtomato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0