Live your dreams - Del 24


Väl hemma vid huset så gick Justin med mig upp till dörren. "Tack för ikväll Justin, jag hade jätte trevligt" sa jag och log ett varmt leende mot honom. "Tack själv" sa han och kysste mina läppar lätt. "Glöm inte att du behöver inte göra sånt här, det är för mycket, jag är inte värd det" sa jag och log ett snett leende. "Schh.." han la sitt finger över mina läppar och jag börja flinna stort. "Du är värd mycket mer" sa han och kysste mina läppar snabbt. "Godnatt" sa han och drog in mig i en varm stor kram. "Godnatt Bieber" sa jag och öppnade dörren. Han gick mot bilen och vinkade till mig, som jag besvara med en slängkyss, han kysste i luften och åkte iväg.
Jag gick in i huset och det var helt mörkt så jag antar att mamma, pappa, Jream och Robert redan somnat. När jag tänkte efter så var det väldigt sent. Jag gick in i köket, tände lampan och tog fram ett glas och fyllde det med vatten. Jag lutade mig mot bänken och såg en brevhög ligga på bordet. Jag gick fram och det stog "Jasmine Villegas" på alla, jag tog upp det som låg högst upp och det stog ingen avsändare. Jag tog alla breven under armen och glaset i ena handen och gick upp. Jag satte ner glaset på nattbordet och la ner breven i sängen. Jag gick in i badrumet och tog bort sminket. Jag gick in i min WIC och tog av mina kläder och satte på mig min stora
T-shirt. Jag gick in i rummet och satte mig ner i sängen. Jag tog upp ett brev och öppnade det långsamt. Det ramlade ut ett vit paper, jag tog upp det och vekla ut det. Det var en rättså lång text med slarvig handstil.
"Jasmine, som du kanske vet skulle ingen bry sig om du försvann, faktiskt så tror jag att folk skulle bli glada om du inte ställde till med problem i världen. För om du sårar Justin, skadar vi dig. Du är inte värd Justin, du skulle kunna gifta dig med en soptunna och det skulle tillochmed vara soptunnan som led. Du ska inte vara tillsammans med Justin, det ställer till med problem, han är vår, inte din! Så försvinn bara, du och dina smutsiga händer är inte bra för Justin! Släpp honom eller så får du med oss att göra!!" Jag kände hur tårarna hade börjat rinna, jag slett upp alla brev och det första var nog "snällt" om man gämnför med de andra. Jag kände mig helt förstörd. Hur har folk mage att kalla någon "Hora", "slampa" och "Kändiskåt".
Jag somnade med tårar den kvällen.
*
Jag vaknade av solen som lyste mig i ögonen, jag satte mig upp och tog bort en hårslinga som trilla ner i ansiktet. Jag reste mig upp och drog på mig ett par shorts. Jag plocka upp min mobil och jag hade fått ett sms från Justin.
"Hej Jaz skulle du vilja hänga idag? Jag har jättetråkigt :(? Typ åka till stranden ♥" Jag log och svarade snabbt "Självklart Justin! Samma här! så vi kan lika järna ha  tråkigt tillsammans tycker jag!♥" Skickade jag iväg. "Bra sötnos! Hämtar dig klockan 12! puss♥" Jag log och valde att inte svara, jag gick in och tvätta mitt ansikte och sedan gick jag in i min WIC. Jag gick ner till köket, där satt hela familjen Villegas, mamma, pappa, Robert, Jream och lilla Chase som inte är så liten längre haha! "Hej gumman!" sa mamma och log mot mig. "Hade du kul igår?" fråga hon och log. Jag tänkte tillbaks på gårdagen, Justin hade varit en sådan gäntleman, bokat en hel salong och haft middag, det var helt fantastiskt! Jag gillar honom verkligen! "Jo det var jättetrevligt" sa jag tillbaks och log. Robert flinna mot mig och jag gav honom en blick. Jag tog en kopp med kaffe och satte mig vid bordet. Alla satt och läste när Jream slutligen skrek till "CHASE! Min macka!!" Alla hoppa till och titta frågande mot honom. "Chase tog min macka!" sa han surt, jag och Robert börja skratta. "Jag måste upp och sätta på mig, jag ska till stranden" sa jag och var på väg upp när mamma ropa efter mig. "Med?" "Justin!" ropa jag tillbaks.
Jag satte på mig en blå bikini och vita shorts och en blå T-shirt. Jag titta på klockan och den var 11:56. Perfekt timeing! Jag hörde en tuta och slängde ner en handuk i min strand väska och min mobil.
"Hej Justin!" sa jag och kysste honom snabbt och spände fast mitt säkerhetsbälte. "Hey Jaz" sa han och log. "Hade du kul igår när du kom hem?" frågade han och log mot mig. "Blandade känslor" sa jag och log ett snett leende. "Berätta" sa han oroligt, "Jag fick några brev från dina fans" klämde jag fram. "Jasmine du ska inte ta åt dig vad de säger! De känner inte dig!" sa han och försökte fånga min blick. "Ja jag vet.." sa jag och log lite lätt mot honom och han titta tillbaks på vägen igen.

Så hoppas ni gilla detta inlägg! och glöm inte att Kommentera!! Som sakt så har grymt mycket att ta igen för jag var ledig från skolan.
Jag var i New York samtidigt som Justin!! :D Om ni sätt hans reklam för Macy's så var jag där inne samma dag! :D♥

Kommentarer
Postat av: Nichole

OMG SO FREAKING COOLT! Super bra, novell btw :) Keep goin' girl!

2011-12-03 @ 13:53:49
URL: http://touchedbybieber.blogg.se/
Postat av: Bella

Awww tack så mycket för din kommentar! :D

2011-12-04 @ 12:32:59
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Marielle

Svar; Jag vet själv att jag lägger ribban högt när ni får 3-4 kapitel om dagen, och sedan nästa gång får ni bara ett. Då blir folk irriterade, och det vet jag om. Tack så hemskt mkt för att du gillar TE, jag vet inte om det är många som gör det. Jag är inte nöjd med den iallafall. =/ Men tack. <3

2011-12-05 @ 20:47:28
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska vi göra ett länkar byte :) ?

2011-12-06 @ 20:27:17
URL: http://taylorfever.nu/
Postat av: Rebecka

Lust att göra ett länk byte? :)

2011-12-09 @ 17:01:00
URL: http://mileyjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har börjat skirva en novell om Justin bieber och det skulle vara super kul om du skulle vilja börja läsa den och kommentera :D du hittar den på: http://perfectbieber.blogg.se/



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer och då ber jag om hursäkt <3



Ha en bra Fredags kväll kramizar! :)<3

2011-12-09 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0