Live your dreams - Del 25

Efter att ha solat och badat, och bara haft almänt kul så gick vi längst stranden och titta på solen som skimra i vattnet medans den var på väg ner. Jag tittade upp på Justin och kände hans hand flättas ihop med min, jag log och titta generat ner i sanden. Ingen har haft denna efekt på mig som Justin har, bara han titta på mig eller rörde vid mig så blev jag aldeles varm. Vi gick i vattenbrynet så att fötterna svalkades i vattnet, hand i hand. "Du är speciell" sa han helt plötsligt och stannade. Jag tittade upp på honom och hans ögon var varma mot min hud. "Du med Justin". Han log sitt pojkaktiga leendé och tryckte mig emot honom och la sina händer på min korsrygg och titta ner i mina ögon. Det var som om han såg rakt i ens själ och läste alla ens tankar. Jag la min hand på hans kind. Hans ansikte närma sig mitt och jag såg in i hans ögon. Våra läppar presades emot varandra och han krama om mig och råka snubbla så båda trilla ner i sanden. Vi skratta och satte oss upp.
"Jasmine.." sa Justin han tittade ner i marken och såg däppig ut. "Vadå?" sa jag oroligt.
"Jag.. ska åka vidare till Atlanta om 3 dagar och då är det bara 2 veckor kvar tills touren du ska med på" sa han och titta sakta upp och möte mina ögon. Jag blev riktigt chockad, men jag förstog.. han kan ju inte stanna i LA resten av livet, han är ju världssjärna.. "Jag förstår" sa jag med ett snett leénde. "Gör du?" "Ja du kan ju inte stanna i LA resten av livet popsjärna" sa jag och flinna. "Haha sant" sa han och log. Han kysste mig och reste sig upp och drog med mig.
Väl hemma gick jag upp i rummet och logga in på twitter direkt. "Great day with @justinbieber today!". Jag tittade Justins twitter och det var bara massa retwitts av fans där men då dök det upp "2 new tweets" högst upp. Jag klickade på dom och han hade retwittad min tweet och skrivit en egen "I always have fun with @JASMINEVILLEGAS!"
Jag log för mig själv och retwitta den.
Jag kände absolut inte för att göra nåt just nu så jag bestämde mig för att titta på film. Det fick bli "Hemma bäst, borta värst" aldrig sett den för men hört talat om.
Jag satte in den i teven i mitt rum och la mig på sängen. Efter lite mer än halva filmen kände jag hur ögonenlocken blev tunga och så slumra jag till.

Kommentarer
Postat av: Nea <3

Skita bra!!

2011-12-17 @ 21:42:40
Postat av: Sonja

fin blogg<3 kika gärna in på min bieber novell, skulle göra min dag! Kramis <3

2012-01-23 @ 14:00:51
URL: http://jssmn.blogg.se/
Postat av: Angelica | Foto & Design

Hej!

Nu är min designförsäljning igång igen!

är du sugen på en ny design? läs med här: http://angelicaanordins.blogg.se/portfolio/

2012-03-11 @ 14:34:08
URL: http://angelicanordin.se
Postat av: Manal

heeej vill du ha gratis design ? :D

2012-04-11 @ 13:31:27
URL: http://justhewayim.blogg.se/
Postat av: karen

jätte fin blogg!

2012-06-12 @ 15:43:05
URL: http://karengainza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0