Live your dreams - del 1

Så här kommer första inlägget hoppas ni gillar det :D


Outfit ↑                                                                                      Chase

-Come on Jasmine you have to go out with Chase! otherwise mom gonna be crazy! skrek Jream när han öppna min dörr klockan 9 på en morgon!?
-Out! skrek jag i kudden, hur kan en 9 åring vara så irreterande, tänkte jag för mig själv. Jag satte mig motviligt upp i sängen och drog bort täket medan jag tog bort en hårslinga som åkte ner i ansiktet.
Jag tittade runt i mitt gulliga lilla sovrum, wow här behövs det kanske städas hehe..

Jag drog på mig en pösig blå T-shirt och en svart tjol och ett halsband, jag borstade mitt hår och lätt mina naturliga lockar falla runt mitt ansikte. Jag tog lite maskara och mitt älskade läppglans, sedan gick jag ner.

-Hey hunny, have you gone out with Chase yet? frågade min mamma när jag kom ner.
-No but I'm gonna do it now.
-Good and if you se Robert tell him I'm going to my job now, sa mamma och tog sin termos med kaffe och gick till sin bil.
Jag tog ett äpple och åt upp det snabbt. Sedan satte på Chase kopplet och satte på mig mina skor, Ja så om ni undra Chase är min älskade nya hundvalp ^^. Jag gick ut och börja gå mot parken, efter 5 minuter var jag frame, jag gick runt lite och innan jag hann blinka tappa jag kopplet och han sprang iväg.
-Hey Chase come back!
Jag sprang runt och leta men hitta honom inte, tillslut såg jag han sitta framför någon som satt på en bänk men personens rygg var vänd mot mig, så jag såg inte vem det var. Jag gick fram till den.

-Ehm exuse me for my dog, his new and dosent listen to me, sa jag ursäktande. Personen titta upp på mig och jag såg att det var Chris, gulliga underbara Chris..
-Its okey Jasmine, sa han och log hans gulliga leende.
-Oh I didnt se that it was you, sa jag och log. Jag satte mig bredvid honom och fortsatte, what are you doing up so early? fråga jag och log mot honom.
-I dont now I just couldent go back to sleep, sa han och log snett, but I'm glad I was not alone about it.
-Oh well I was sleeping but my little brother woke me up and said I had to go out with Chase, but now I'm happy I did haha. sa jag och reste mig upp.
-Can I follow you? frågade Chris mig.
-Sure come, sa jag och drog upp honom. Han la armen om mig och så började vi gå. Jag kände hans värme mot min kropp.

-So I have heard you are going to audition to one of Justin Bieber's music videos, sa Chris och titta ner på mig.
-Where have you heard that from? but yeah I'm going to audition to one music video, sa jag och log.
Vi prata på och han sa att han tror att jag kommer få rollen i videon han är för söt. Vi prata om allt mellan himmel och jord till vi kom fram till mitt hus.

-So I wonder a thing.. sa Chris och titta in i mina ögon.
-Yeah what, sa jag och titta på honom och log och bet mig i läppen.
-Ehm.. do you wana go out with me, sa han och klia sig i nacken medans han titta ner i marken.
-Ofcoures Chris, sa jag och ett leende sprack sig i hela mitt face.
-Ohh great, sa han och titta på mig.
Jag ställde mig på tå och krama honom. Jag är typ 1,70 men han är typ så mycket längre haha..
Jag gick in och tog av kopplet av Chase och så pep jag till på grund av det faktum att Chris just bjöd ut mig.
-What is it with you, sa Robert när jag kom in i köket och såg säkert ut som ett fån med ett grymt stort leende på läpparna.
-Chris just ask me out, sa jag och log. Jag och Robert pratar om allt med varandra va har typ inga hemligheter.
-Haha that was why you just beeped hahaha, sa han och brede en macka med smör.
-Yep but do you wana do something after eeting? frågade jag honom.
-Sure like what, frågade han mig.
-I dont know, say something.¨
-We can make a video and add it to youtube?
-Yeah thats fun! sa jag och gick iväg och fixa kamran. Efter ett tag kom Robert.
-With song should we do? frågade han.
-We can do our version on Airplanes, sa jag och log.
-Yeah!
Vi filma allt och efter klippte Robert ihop allt så resultatet blev jättebra:
_________________________________________________________________________________________
Så där var första inlägget hoppas ni gilla det :D och stanna kvar och kommentera :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0