Live your dreams - Del 21

"Så vad ska vi göra nu då?" frågade jag när jag satt i soffan.
"Jag vet inte, typ titta på film?" "Okej, visst" sa jag och log med säkert hela facet, jag fattar inte hur han gör det men jag blir fall färdig! Jag kan aldrig sluta le när han vill göra nåt tillsammans.
"Jag ska hämta nåt att dricka, du kan välja film" sa han och log mot mej. "Vill du ha cola!" ropa han från köket,
"Aa okej!" Jag satte mej ner vid filmerna men kunde inte välja. "Säg stop" sa jag.
"Haha, stop" sa han och satte sig ner i soffan.
"Ehh Justin jag vet inte, det blev paranomal activity 2.." sa jkag tveksamt och reste mig upp.
"Jo kom igen, jag är här ju" Jag tveka lite men satte in filem. Jag sprang till soffan för att jag ville inte att filmen skulle starta innan jag satt i den. Jag satte mig på andra sidan soffan och gillade inte tanken så mycket av att jag precis skulle se PA2. "Varför sitter du så långt bort kom hit!" sa han och skratta lite åt mig. Jag fnissa lite åt det och satte mig nära honom, jag drog upp benen så de låg över hans knän, men jag satt fortfarande väldigt nära honom. JFilemn starta och jag ryckte till hela tiden när det var läskigt, "Justin varför tittar vi på den här! Jag kommer aldrig kunna somna!" "Haha men då kan du ju sova hos mig så vaktar jag dig!" sa han och kysste mina läppar.
Det kom som en chock men besvara den snabbt. Hans läppar maserade mina långsamt och han la mig ner på rygg. "Justin.. Nej. Vi är inte äns tillsammans" sa jag och skratta lite år hur det lät.
"Och?" "Justin det känns inte bra att hångla med sin kompis" sa jag och skratta. Jag låg fortfrande på rygg med Justin över mig. Han kysste mig igen. "But I just cant get enough" sa han och bet mig lätt i läppen. Jag rös till och det måste Justin märkt. Han drog upp mig i hans famn och vi titta klart på filmen.
"Var du seriös" fråga jag tyst och pilla med mina naglar. "Med vad?" fråga han förvånat och vände upp mitt huvud så han kunde se mitt ansikte. "Med att du gillar mig" sa jag och bet mig i läppen, jag visste inte vad jag kände det ända jag visste var att jag börja gilla honom.
När hon fråga mig om jag gilla henne så börja alla tankar snurra och jag tänkte igenom hur allt skulle bli om vi blev mer än vänner. Alla mina fans skulle säkert gå i taket men det har de tydligen redan gjort efter Baby videon. Men hur det skulle bli när jag åker på konsert skulle det bli skumt men hon kan ju följa med som hon ska göra till Hawaii.  Det vet jag kommer bli en bra tour med henne!
"Jag vet bara att jag gillar dig" sa jag och log mot henne. "jag gillar dig med, men dina fans skulle ta livet av mig!" sa hon och såg lite ledsen ut. "Det kommer gå bra" sa jag och kunde inte motstå att kyssa hennes läppar igen. Hon satte sig rakt upp och räta till tröjan. Hon la sin hand på min axel och sa "Jag tycker inte vi ska gå för snabbt framåt" och pussa mig på kinden, "Jag måste nog åka hem nu.
Hon drog på sig sin jacka och skor och krama om mig och gick ut.
Jag gillar henne verkligen har jag märkt. Hennes smile som är helt slående vackert, och hennes röst som klingar som små klang. Hon är så speciel men hemilg. Jag vet nästan inget om henne förutom att hon kan sjunga och dansa..
Jag kom hem och gick upp på mitt rum. Jag satte mig i sängen och kom och tänka på att Justin  nästan inte äns känner mig.
Jag tog fram mitt anteknings blok och en penna och tankarna flöda.
"Han vet att jag sjunger och dansar och vilka program och filmer jag vart med i. Det han inte vet är vem jag är,
helt ärligt vet jag nästan inte vem jag själv är, bara mina vänner. Mitt liv har gått så fort. Det känns som att det var igår jag blev upptäkt av Jenni inne på en mataffär med mamma. Hon bara kom fram när jag stog och sjöng lite på Alicia Keys. haha det var bra tider det.
Det Justin inte vet var att jag har fått mitt hjärta brustet av för många männinskor. Alla mina ex som varit otrogna eller dumpat mig för jag inte varit bra nog.
Så här är del 21, väldigt kort jag vet men ni måste hjälpa mig med vad som kan hända!!
Jag har ingen fantasi kvar!!
♥KOMMENTERA♥
BIEBAHLOOVE

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sv; HITRISA betyder, he is the reason i´m still alive :P

2011-11-14 @ 00:23:58
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättebra kapitel :)

2011-11-17 @ 08:20:58
URL: http://bieberword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0