Live your dreams - Del 17

"Its okey, if I sould be honest, you are very cute" sa hon och log och lämna sedan rummet.
"You to" mummla jag när hon gått.


Jag stog i duschen och tänkte tillbaks på gårdagen, tänkte värkligen Justin kyssa mig!
Jag log för mig själv och drog en handduk runt mig.
Jag gick in i mitt rum och fick världens chock av att Robert satt vid mitt skrivbord och satt vid min data.
"What are you doing!" sa jag och gick fram till honom.
"Why do you take this photos?" sa han och skratta.
"Your not alaud to look at my private photos!" skrek jag och putta ut honom.
Jag satte på With out you med Usher och höjde volymen.
Jag sjöng med och satte på mig svarta matchande underkläder, sedan en svart T-shirt med tryck och ett par shorts.
Jag satte upp håret i en bulle och gick ut till Robert som satt vid poolen med Eric och Jared.
"Hey guys" sa jag och satte mig bredvid Eric i hans solstol. Vi är som syskon, jag lärde känna honom när jag var typ 4!?
"Hey Gurl!" sa Jared.
"Hey Boui! haha" sa jag och log med täderna.
"So what are you guys doing today!" sa jag och log mot de.
"Practice soccer" sa Robert.
"Okey" sa jag.
"And you?" fråga Eric och log.
"Going to the studio and have a meeting at 2 o'clock" sa jag och log.
"We can drive you if you want?" sa Jared.
"Yeah!" sa jag och log.
"Are you gonna wear that in the studio?" sa Robert.
"Ehh yeah, I'm so hot in it!" sa jag och flina.
"Yeah you wish!" sa Robert.
"Hey!" sa jag och slog honom på axeln. "Eric I'm hot in it right!" sa jag och skratta.
"Ofcourse hottie" sa han och alla skratta, till och med Robert!
Vi satt och skämta länge och sedan blev killarna tvungna att byta till fotbolls kläder.
Jag passa på att titta min twitter, jag såg att Selena Gomez hade skrivit igår så jag klicka upp hennes sida.
"Saw my Baby @justinbieber in his new video yesterday. So jealous LOL just kiding, why would I be that on her!" .
Okey..
Jag avbröts av att det tuta, de andra killarna skulle stjusa mig.
Killarna kom ner från trappan och så gick vi ut till bilen.
"Hey Buddys!" sa Clay när vi hoppa in i den stora bilen.
"Hey!" sa jag och satte mig.
"Where are you going?" fråga Clay och log.
"To the studio and have a meeting" sa jag och log tillbaks.
"With who?"
"My crew, Justin and his crew" sa jag och log stolt.
"Yeah, I saw the video!" sa han.
"Mhm you like it?" sa jag och log stort.
"Yeah but the song was wierd!" sa han och alla skratta.
"Hey! it wasnt wierd!" sa jag och slog honom i magen lite lätt.
"We are here!" sa Asher som körde.
"Well thanks for the ride!" sa jag och innan jag hoppa ur sa jag
"And Rob, dont look at my picturs if you come home earlier!" sa jag och Eric skratta. Han hade säkert berättat.
Jag klev ur och stängde dörren med de hade öppna fönster så jag hörde de.
"What pictures" sa Clay.
"Scantily clad" sa han och de vissla på mig.
Jag bara skratta och gick in.
"Hey Molly!" sa jag och log mot henne som satt bakom "reseptions" bänken sedan gick jag in i hissen.
När jag kom fram till glasdörren såg jag alla satt i varsin fotölj.
"Am I late?" sa jag när jag kom in.
"No we would just going to start" sa Jennifer.
"Okey" sa jag och satte mig i en fotölj.
"So the "My world tour" starts in 3 weeks" sa Scooter och titta på alla.
"We are going to Hawaii right?" sa jag.
"Yeah!" sa Justin och log.
"Holahola babyy" sa jag och gjorde 'holahola' dansen.
Alla skratta och så fortsatte möttet.
*
Efter 3 timmar var möttet slut. Äntligen!
"Do you wanna follow me and Alfredo, and take a coffé?" fråga Justin och log mot mig.
"Sure!" sa jag och log glatt.
Jag satte på mig en jacka och en mössa som Jenni gav mig för hon sa det var kallt -.- och så släppte jag ut håret.
Vi gick ut och börja gå för det var nära ett café och ska jag vara ärlig var det ganska kallt för att vara augusti..
Vi gick iväg och hade hela tiden ett samtallsämne för Alfredo gillar att snacka hahaha.
Efter 5 minuter kom vi till ett café och gick in.
Vi satte oss längst in för att inte dra till oss uppmärksamhet. Jag menar alla vet vem jag är nu..
Vi beställde och efter några minuter fick vi våra kaffe och killarna hade beställt kaka.
Jag titta upp och såg att Justin titta på mig och log.
Vi satt och bara titta in i varandras blickar.
".. cool right!!!" sa Alfredo, "Hey guys! Are you listening?" sa han och skratta.
Jag och Justin ryckte till och titta på Alfredo.
"Sorry.. what did you say?" sa Justin.
"The Baby video allready have 100 miljon views!"
Jag satte mitt kaffe i halsen och börja hosta.
Killarna titta på mig och skratta.
"100 milljon???" sa jag och var sjukt chockad.
"Haha yeah!" sa Alfredo.
"Thats amasing! and only on 1 day! think how many in like 2 weeks!"
Jag kunde inte äns tänka klart!

Så här var del 17 hoppas ni gilla!
VIKTIGT:
Jag undrar en sak.. ska jag skriva på ENGELSKA eller SVENSKA när de pratar??

♥BIEBAHLOOVE♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

svenskeee ;pp hhaah

2011-10-15 @ 18:24:08
Postat av: Nea <3

Engelska!!! <3

2011-10-21 @ 09:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0