Live your dreams - Del 18

"100 milljon???" sa jag och var sjukt chockad.
"Haha yeah!" sa Alfredo.
"Thats amasing! and only on 1 day! think how many in like 2 weeks!"
Jag kunde inte äns tänka klart!

När jag satt i Justin's bil på väg hem från cafét så satt jag och sjöng på en sång i huvudet,
jag kom på texen precis då

"Could this be a crushCause I don't know whyI like it so muchThe feeling just won't go awayWhy do I feel this way"
Jag satt och nynna på den lite i baksättet tills Justin vände sig om."Vad är det för sång?" sa han och log."Ehh jag vet inte." sa jag och titta ner på mina händer."Okej" sa han och ut bytte en blick med Alfredo och vände sig om igen.När vi kom utanför mitt hus så körde de in på uppfarten och jag såg Robert gå ut genom dörren fullt på klädd."Hej då ses någon gång!" sa jag och klev ur bilen.Justin rulla ner sitt fönster. "Hej då, jag messar!" sa han och log.Jag log och gick upp mot dörren."Hej var är du på väg?" fråga jag och log."Hem till Clay" sa han."Oki hälsa!" sa jag glatt och krama honom.Jag gick in i huset och stötte på en sträsad mamma."Hej vad är det?" sa jag och skratta."Jag måste till jobbet! Jag är lite sen!" sa hon och for ut genom dörren.Jag gick upp på mitt rum och slängde min lilla väska i sängen.Jag hoppa ner på sängen och tog fram min mobil och data. Jag satte på Man Down på Spotify och titta min facebook, det hade inte hänt nåt intresant förutom att Jawi hade färgat håret igen för hon hade fått utväxt, haha..Jag titta Twitter och titta runt lite, jag tittade in på Selena's twitter-page.Hon hade skrivit för en halv timma sen."Guys I was just joking! I love her she will always be my little sister! Love you @JASMINEVILLEGAS!" Aww jag var bara tvungen att skriva tillbaks."Aww @selenagomez I will always love u 2 sis!"Jag hade fått många twitts av mina nya 'fans' så snabbt går det!Jag skrev oxå att jag hade varit på ett café med Alfredo och Justin, och så la ut lite bilder på oss 3.Jag stängde ner datan och gick ner till vardagsrummet."Hej" sa jag när jag satte mig i soffan och titta på Jream när han spela Wii."Hej, vill du va me?" fråga han. "Visst!" sa jag och tog upp min kontrol. Vi starta Swordplay och han vann, man kan säga att han är ganska på när det gäller att vinna.. Efter några timmar tröttna jag på att spela.Jag titta på min mobil och såg att jag fick ett sms.Skärmen lyste upp "Jawi♥""Hej lust att hänga med mig och Dionne Bromfield på fest;P♥"Jag börja skratta för det faktum att den kvinnan har kontakter!"Hej där! Men självklart är man på! Jäkla kvinna kan man ha fler kontakter eller!? Haha menmen..♥""Haha bra! Jag hämtar dej klockan 6!♥"Jag valde att inte svara på det sista utam hoppa bara in i duschen eftersom klockan var redan lite över 5.Jag tvätta håret och raka benen, alltså sånt tjejer gör.När jag kom ut ur duschen drog jag en handduk runt kroppen.Jag gick in på mitt rum och drog ut en svart paljett klänning. Jag satte på mig matchande underkläder, svarta. Och sedan klädde jag på mig.Jag fönade håret och platta det, sen sminka jag mig lite.Jag gick ner och mötte pappa i hallen."Hej gumman va fin du är då!" sa han och krama mig."Hej! man tackar jag ska på fest med Jawi och Dionne" sa jag och log.

"Okej ha så trevligt! Här har du pengar" sa han och log och gav mig lite cash."Det behövs inte!" sa jag och protostera."Jo inge snack ta de bara!" sa han och tryckte ner pengarna i min lilla handväska jag hade runt axeln.Jawi tuttade så jag sa hejdå till pappa och gick ut till bilen där Jawi väntade.Hon hade på sig en blå klänning med öppen rygg, hon kan ju va vågad.
Jawi's klänning
"Hej Jawi!" sa jag och krama henne lite så där konstigt efter som jag satt i baksättet och hon körde ://."Hey Jaz!" sa hon."Hej jag är Jasmine!" sa jag och skaka Dionne's hand."Hej jag är Dionne!" sa hon glatt och log ett söt leende.

Här kom del 18 äntligen!
glöm inte att kommentera!! och sprid gärna vidare bloggen :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0