Live your Dreams - Del 16

Efter flera timmar i studion var vi klara.
Vi besämde att om 4 dagar skulle vi spela in videon till Serious och så bestämde vi att jag skulle följa med på Justin's tour till Hawaii!

Jag vakna av att Jream skrek åt tevespelet igen.. normal family som pappa sagt..
Jag gick upp och stopa ut huvudet ur dörren.
"Shut up!" skrek jag dubbelt så högt, men min röst svek mig för det faktum att jag just vaknat.
Jag hoppa in i duschen och kom att tänka på att Baby videon hade premier idag på en av Justin's konserter här i L.A. Jag skulle vara förband och premier sjunga mina låtar, all these boys, serious och to the yard, som jag har spelat in för. Nervit!
Jag borsta tänderna och gick in i min walk-in-clothes. Jag bestämde mig för ett färgladt linne under en beigh jacka och ett par svarta jeans.
När jag satt och sminka mig lätt, för jag och Santana hade bestämt att vi skulle shoppa lite,
så plingade min mobil till. Det stog "Anthony Kin :D" på shärmen, Anthony är en av mina backrunds dansare, helt grym är han!
"Hey! Are you exitet for to night!? :D" skrev han.
Jag log för mig själv och skrev till baks.
"Hell yeah! Super exitet! Can't wait!" Skrev jag och skicka.
Jag sminka klart mig och gick sedan ner och åt med Jream och Robert.
"When did you wake up?" fråga jag Robert när vi alla 3 satt och åt på varsin macka.
"Guess!" sa han och nicka mot Jream.
"Haha me to!" sa jag och åt upp min macka.
"I'm going now" sa jag och gick ut till hallen.
"Where are you going?" fråga Robert.
"I'm going to shopp with Santana!" sa jag och drog på mina skinstövlar.
"Okey se you later!" sa han och log.
Jag gick ut till bilen och det var blött överallt, det hade regnat hela natten.
Jag höll nästan på att trampa ner i en vattenpöl på väg till bilen..
Jag satte mig i bilen och vred om nyckeln och körde iväg, 20 minuter senare var jag framme.
Jag gick upp till forever 21 där vi skulle möttas, hon stog innan för affären, jag förstår henne, det är sjukt kallt faktiskt!
"Hey Santana!" sa jag glatt och krama henne.
"Hey Jaz!" sa hon och log.
Vi gick runt inne på affären och hittade massa snygga kläder.
"Jaz guess what!?" sa Santana helt plötsligt.
"Haha what!" sa jag och log.
"I was looking at youtube yeasteday and I saw allot of videos of you when you were litle and sings at diffrent high schools!" sa hon och log stort.
"HAHA what!! Stacker!" sa jag och skratta.
"Haha you are so good!"
"Thanks.." sa jag och skratta.
Haha bra att mina kompisar stackar youtube videos på mig xD
"Can we go in on Victoria Secret's" sa Santana.
"Ofcoure I love that store!" sa jag glatt.
Vi gick in där med våra kassar från blandannat guess, forever 21, joicy conture och gucci.
Jag köpte nya underkläder och en mjukis dress från VS och Santana me.
Vi va på stan tills klockan var 4.
"I have to go to the Arena!" sa jag och vi gick mot min och hennes bil.
"Well se you someother day!" sa jag och krama henne när vi hade lagt in våra kassar i våra bilar.
"Yeah seya!" sa hon och log mot mig.
*
30 minuter senare var jag på arenan, jag möttes av Jenni när jag kom in.
"Hey Jaz!" sa Jenni
"Hey Jenni" sa jag och krama henne.
"Its soundchek in 15" sa hon och vi gick mot scenen.
Vi stannade backstage med mitt crew.
"So Jasmine you are going to sing I own this first, then you are going to sing serious and then To the yard and at last All there Boys!" sa Jennifer och log glatt.
"Okey!" sa jag hypert.
"And you are going to sing overboard with Justin and you are going to run around on stage when Justin sings Baby" sa hon och log.
"Okey thats great!"
"Soundchek now!" ropa Scooter i en mik.
Jag hörde hur Justin prata i en mik med sina fans som kom på soundcheken.
"Jasmine are here you now!" sa han till de.
Det var kanske 60 stycken som var där, alla de skrek och klappa händerna.
Jag gick ut på scenen och vissa skrek litte högre.
"Hey Jaz!" sa Justin och krama mig på scenen.
"Hey Justin" sa jag i min mik.
Soundcheken var sjukt rolig.
Vi dansa runt på scenen och prata med fansen.
"Are you to dating?" fråga en tjej.
"Haha no we are great friends just!" sa jag och log mot henne. Hon var säkert typ 12-13.
*
"Come her we have to fix your outfit!" sa Jennifer och drog med mig till makeup studion.
"Hey my name is Kellie! I'm going to fix your makeup and hair now!" sa hon och log ett vackert leendé.
"Hey!" sa jag.
Jag satte mig i en stol och hon börja sminka mig.
"What do you think!" sa hon glatt när hon hade sminkat mig och fixat mitt hår.
"Awsome!" sa jag och krama henne.
Jenni kom in och fram till mig.
"Wow you look amasing!" sa hon och sa att vi skulle till Carin. Scooter's flickvän och även min nya stylist!
"Hey Jaz!" sa hon och krama mig.
"Hey Carin!" sa jag och log.
"What do you think about this one!" sa hon och höll fram en outfit som var helt klockren i mitt huvud.
Jag satte på mig den och gick ut.
"Thats awsome!" sa Carin.
*
"9-8-7-6-5-4-3-2-1.. JASMINE VILLEGAS!!" ropa Dj tay James i sin mikrofon.
Jag körde igenom mina låtar och fansen var fantastiska!"
"THANK YOU ALL!" ropa jag i mikken innan jag klev av scenen.
Nedanför scenen möttes jag av en taggad Justin, haha.
"Have fun!" log jag och gick till min loge.
Jag titta på från sidan av scenen när han sjöng och det såg ut som att hans OLLG skulle svimma xD.
"Its overboard now go out Jasmine!" sa Scooter och log mot scenen.
Justin sprang av och in i sin loge för att byta om.
Jag gick ut och börja sjunga.
I refrängen kom Justin ut och sjöng, publiken blev som vildast när vi kom mer intimt mot varandra haha.
Vi kramades och så ropa Justin i hans mik "Give it up for Jasmine Villegas och publiken skrek och hoppa.
Jag gick av scenen och senare skulle jag ut igen, jag gick och baby var ifullgång.
Videon spelades över oss och vi tittade mest upp på den.
Och i den intima delen av viden när vi skulle kyssas, kom aldrig den scenen.
Jag och Justin tittade förvånat på varandra men fortsatte.
*
"Did you cut away the kiss scene!?" fråga Justin Scooter.
"Yeah we had to sorry" sa han.
Efter ett tag så satt jag och Justin i en soffa.
"You were great tonight" sa Justin och log varmt mot mig.
"You to" sa jag och log tillbaks.
"Do you know you have a very pretty smile" sa Justin och log mot mig.
Jag kände att rodnaden blossade upp på mina kinder och jag titta ner, "you to" sa jag och titta upp, jag möttes av hans vackra hasselbruna ögon.
Han böjde sig sakta fram mot mig och jag satt som förstelnad.
Precis när våra läppar skulle möttas så kom Dan Kanter in, Justin's gitarrist.
"Hey Justin look at thi--.."
Justin flög tillbaks och börja rodna, och det gjorde jag med kan man ju säga!
"Oh sorry!" sa Dan och flinna.
"We didnt do enything!" sa Justin snabbt.
"Yeah right" sa Dan och skratta.
Herregud! Jag håller på att falla för Jasmine! Det känns jätte konstigt, jag har aldrig kännt den här känslan för.
Inte äns med Caitlin!
"I'm sorry for that" sa jag och titta på Jasmine.
"Its okey, if I sould be honest, you are very cute" sa hon och log och lämna sedan rummet.
"You to" mummla jag när hon gått.

Så där, här var del 16 hoppas ni gilla! :D

BIEBAHLOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0