Live your dreams - Del 11

"What is so funny" avbröts vi och Chaz och Justin kom in i rummet.
"Haha noting" skratta jag.
"Jasmine I realy need a map for your house, I just get lost in it its so big!" sa Justin.
Vi börja garva och efter så satte vi på filmen.


Vi låg och titta på filmen och jag snegla bort på Justin, jag satt bredvid Chaz och bredvid Chaz satt Justin.  Jag märkte att han tittade på mig så jag titta bort, efter typ mer än halva filmen tittade jag på klockan, det stog att den var tre på natten. "Hey guys the clock is three" sa jag och titta på alla, men Natalie log och sov med huvudet på Jessicas ben. "Yeah I think we should go home now Justin" sa Chaz, "Yeah we should" sa Justin.
"Jasmine I have to go to" sa Jessica. Hon skacka lite på benen så att Natalie skulle vakna och det gjorde hon, hon satte sig upp och gnugga ögonen "Godmorning" sa Chaz och flinna. "How much is the clock?" undra Natalie, "Three" sa Jessica. "Omg I have to go home" sa Natalie. "Okey". Vi ställde oss upp och gick till hallen. De drog på sig sina jackor och skor. "Bye" sa de och krama mig. "Take it easy now, dont drink" sa Chaz och flinna mot mig medan han krama mig. "Haha I promise Chaz" sa jag och krama honom. "See you in two days" sa Justin och krama mig. "Yeah bye Justin". De gick ut och stängde dörren. Jag gick upp till mitt rum och gick in i rummet. Jag la mig på sängen och min mobil plinga till, jag tog upp den och det var ett sms från Justin. "Goodnight Jaz ;)" Jag log för mig själv och skrev tillbaks, "Goodnight Biebzz ;))" Jag skicka iväg det och sedan somna jag.
Dagen efter vakna jag av väckar klockan som ringde jag smällde av den och reste mig upp ur sängen, jag tittade runt i rummet och såg min handduk hänga på en krok, jag gick upp och tog den. Jag gick ut till badrumet, när jag kom in där var det fuktigt, mamma hade säkert duschat. Jag hoppa in i en varm dusch, jag börja sjunga på mean med Taylor Swift. Tills nån banka på dörren, jag stängde av vattnet. "Yeah!" roppa jag. "Are you finish soon? I have to go in and get my stuff!" ropa Jream. "Yeas wait a little bit!"
Jag klev ur duschen och drog en handduk runt mig, jag tog upp mina kläder och gick ut,"So finish" sa jag och flinna mot Jream.
Jag gick in i mitt rum och la mina kläder i smutskorgen. Jag torkade min kropp med handduken och drog sedan på mig ett svart linne och svarta jeans, jag platta håret och sminka mig, och satte på ett par örhängen.
Jag gick ner till köket, där satt mamma och pappa och åt. ¨"Hey sweetie" sa mamma och pussa mig på pannan, "did you have fun last night" undra hon, phuu Rob hade inte berättat om fyllan.. "Yeah I did" sa jag, en vit lögn brukar inte skada. "Okey what did you do?" fråga hon och log sitt mamma-leende, fan.. "Jag var bara på en fest och sen åkte vi hem och titta litte på film"... "Okey" sa mamma och fortsatte äta.
Jag gjorde en macka och satte mig ner vid bordet. Efter ett ringde min mobil, jag drog upp den ur fickan, det stog "J-Lo" på skärmen, ja Jennifer Lopez, det är min maneger enda sen jag var litten. Hon försöker få mig signerad hos Mosci Music/ Sony/Epic, vi har hållt på ett tag vi hoppas jag blir signerad snart :). Jag drog med fingret över displayen för att svara, jag tryckte mobilen mot örat. "Hey" sa jag och svalde sista bitten av mackan. "Hello Jasmine, I wonder if you are busy today or can you come to the studio?" fråga hon med sin vackra röst. "No I'm not busy should I come over?"
"Yeah se you there in 10 minutes" sa jag glatt.
"How fast did you think you can drive haha, we can say 15" sa hon och skratta lite.
"haha okey then 15 minutes!" sa jag och la på.
"I'm going to the studio to meet Jenni" sa jag och krama om mamma och pappa.
"Okey have fun" sa pappa.
"I will" sa jag och skratta.
Jag satte på mig en svart-vit leopard mönstrad kavaj och drog på mig ett par svarta boots.
Jag gick ut till min bil och satte mig framför ratten. Jag starta bilen och satte på radion. Efter ett tag så var jag framme.
Jag gick in genom den stora entre dörren, och fram till reseptionen där Mimmi satt. "Hey Mimmi, with room are Jennifer in?" "Hey Jaz, on floor 4 and room 6" sa hon och log.
Jag gick fram till hissen och stälde mig i den, jag klickade på våning 4 och vinkade till Mimmi innan dörrarna stängde. Jag gick fram till rum 6 och knacka på lätt innan jag klev in.
"Hey Jenni!" sa jag och krama henne.
"Hey Jaz, looking good" sa hon och titta på mig.
"I have to keep my swag up" sa jag och snurra runt.
"Haha yeah thats true" sa Jenni. "Come here" sa Jenni och gick fram till ett par stolar. Vi satte oss ner och börja snacka. "You are going to the sett of Justin's video tomorrow" sa hon, jag nicka.
"But I think you should play in 'serious' today" sa hon och log.
"You think?" sa jag.
"Yeah we have to come along with the music" sa Jenni.
"Yeah you right" sa jag. "But are my crew here? I meen shouldent they be here?"
"They dont have to if you dont realy want them to be here?" sa Jenni.
"No they dont have to" sa jag och log varmt mot Jenni.
"Okey I want you to listen to the backround music" sa Jenni och tog en fjärrkontrol.
Hon satte på musiken, den var väldig bra och passande till låten som jag har skrivit.
"Do you think I'll get signed with this song?" fråga jag och log.
"Ofcourse I think, Its a great song, you sings great and together its amazing.
"Thanks" sa jag och krama henne.
"You can go to the little room" sa hon och peka på ett rum.
"Okey" sa jag glatt och skutta dit.
Jag tog av min kavaj och satte på ett par hörlurar.
"Okey we will take the first verse and then the course, you get it?" sa hon.
"Yeah" sa jag och gjorde tummen upp.
Hon starta musiken och jag börja sjunga.
"He says we've been hanging out for a while
And wants me to be his girlfriend now
I think that we need to slow it down, but
He's not trying to hear those words from my mouth
He remembers our first date
Where he took me and what we both ate
He gets mad cause sometimes I forget
Can't remember the place that we met"

Musiken stopades och Jennifer börja snacka.
"Great but can you go up higher on for a while" undra hon.
"Yeah ofcourse"
"And a little bit lower on his girlfriend now"
"Yes okey" sa jag.
Vi körde om den och sen kom vi till räfrengen.

"He wants to be serious
I'm too young to be serious
I'm not ready for love, love, love
I don't wanna be serious
We're not ready for serious
I'm not ready for love
Ready for love, ready for love
With you right now, with you right now
With you right now, with you right now"

"Great and the second verse".

"He always tells me that he's in love
But my response is never enough
He says that I'm so detached
I just think it's my reaction
To move away, give us space
Doesn't mean I don't like you
But I like to move at my own peace
I don't wanna rush"

"Super and now everything else"
"Okey" sa jag och log.



"He wants to be serious
I'm too young to be serious
I'm not ready for love, love, love
I don't wanna be serious
We're not ready for serious
I'm not ready for love
Ready for love, ready for love
With you right now, with you right now
With you right now, with you right now

I'm way too young to be
Thinking of love, love, love
Let's wait a while, baby
Let's wait a while
What are we rushing for?
Let's take our time
I can't give you more than this

He wants to be serious
I'm too young to be serious
I'm not ready for love, love, love
I don't wanna be serious
We're not ready for serious
I'm not ready for love
Ready for love, ready for love
With you right now, with you right now
With you right now, with you right now

Serious, serious
Love, love, ready for love
With you right now, serious
With you right now, with you right now
With you right now"


"Whooow!! We have a upcoming star" sa J-Lo och sprang fram och krama mig.


Så vad tycktes?? Hoppas ni gilla. Det tog tid att skriva.. Har inga ider kvar men imorgon blir det Baby inspelning ;D

BIEBAHLOOVE

Kommentarer
Postat av: Sagis

Jätte bra!!! Längtar till nästa! Och när kommer den?

2011-09-18 @ 18:45:07
URL: http://sagastar.blogg.se/
Postat av: Nea <3

Skiiiita bra, skriv på!!!! <3

2011-09-20 @ 10:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0