Live your dreams - Del 8

-So are we finish, frågade Natalie när vi stog i gallerian.
-Yeah I think so huh, sa jag och pusta ut efter 2 timmars shopping och 8 kassar.
-Haha should we go to the car, sa Natalie det var ingen fråga, båda börja gå till bilen.
-Bye! sa jag när vi var utanför Natalie's hus.
-Bye se ya tonight! sa hon.
-Yeah se ya! sa jag.
Jag börja åka hemåt till mig medans satte jag på radion och Danza kuduro börja spela, jag börja sjunga med för fullt och efter 15 minuter var jag framme.
-Hello! I am home! sa jag när jag klev in.
-Hey sistah! sa Robert och Eric som kom ut ur köket.
-Hey Eric, sa jag och krama honom.
-So how did it go on the audition? fråga Robert.
-Good I think, they will call later if I got the part, sa jag och log.
Jag gick upp och slängde mig på sängen, det ända jag kunde tänka på var Justin's leende under hela inervjun.
Jag hoppas värkligen jag får rollen, inte för att bli mer känd än vad jag är, utan för jag älskar verkligen musik och att agera.  Jag titta på min mobil, och precis då ringde det. Det stog "Natalie" på displayen. Jag tryckte på grönlur och tog mobilen till örat.
-Hey! sa jag glatt.
-Hey! sa hon minst lika glatt. I will pick up you 6 oclock, lade hon till.
-Okey! sa jag
-It is Rebecka Jarrell's party, just so you know, sa hon.
-Oh its that Jessica's little sister? frågade jag.
-Yeah it is, sa hon
-Okey I know her!
-Oh okey than you gonna know somebody at the party, sa hon glatt.
Vi la på och jag titta på klockan det stog att den var 3:40 så jag gick ner till Robert och Eric.
-Hey guys, sa jag och satte mig på soffan med de.
-Hey cutie, sa Eric. Och Robert sucka.
-What are you doing to night, fråga Robert och titta upp från sin mobil
-I'm going to Rebecka Jarrell's party, sa jag och log.
-You are never home anymore, sa Robert och låtsades vara ledsen med Eric bara skratta.
-Haha aww do you want me to be home more, or are you just mad you didnt get invatit, sa jag och låtsades låta medlidande.
-Funny, sa Robert och kasta en kudde på mig. Robert och Jessica dejtade förut det var så jag lärde känna henne för de gick i samma klass.
-Well I have to shower and get dressed, sa jag och kasta tillbaks kudden på Robert.
Precis när jag skulle gå upp till duschen ringde mobilen det stog "Scooter" på shärmen.

:O Mer imorgon!
Jag håller på att somna här, förlåt för tråkig kort inlägg men men.. kommentera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0